:

1 lutego 2014

Wynagrodzenia dla redaktorów - styczeń

Każdego pierwszego dni miesiąca poznacie wyniki na redaktora którego posty podobały się wam najbardziej. Redaktor ten został wyłoniony wcześniej poprzez ankietę. Osobno nagradzamy tych co piszą na blogu oraz osobno redaktorów którzy piszą na fanpage. 

Redaktor którego posty na blogu podobają się wam najbardziej to MissRihanna1902
Nagroda dla redaktora piszącego na blogu
Redaktor którego posty na fanpage podobają się wam najbardziej to Asia01
Nagroda dla redaktora piszącego na fanpage


Nagrody gwarantowane

Otrzymują je również osoby które wygrały już coś. Każdy wybiera sobie jedno ubranie. Kto pierwszy ten lepszy. 

 Aga19988, MissRihanna1902,Asia01, Wieczko6,Paula450, 4EverYou, Zizi009, millous (przypominam, że te dwie ostatnie mają jeszcze okres próbny ;))

Po nagrody zgłoście się na konto marlesia111
Ankieta dotycząca wynagrodzeń dla redaktorów za miesiąc luty zostanie dodana ok.25.02.14r :)
(na zgłoszenie się po nagrody macie 48h)

6 komentarzy:

  1. Gratulacje :)
    Co do nagród, B5 bym chciała ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, bardzo dziękuję wszystkim za głosy ;3 ja głosowałam na Agę, byłam pewna, że wygra O.O a tu znowu taka niespodzianka :P dzięki, wybieram E1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na jakiś czas nie piszę, ostatnia klasa gim to nie przelewki jak chcesz wybrać się do Władzia IV do informatycznej <3 Jeżeli mogę coś skubnąć to cieszyłaby mnie wizja B2.

      Usuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)