:

22 lutego 2014

W butach u... #4

Witam Was z powrotem w kolejnej części z serii „W butach u…”. Przepraszam za dość długą przerwę, święta, Nowy Rok, ferie, jak to wszystko szybko zleciało D: Tym razem przyjrzymy się bliżej grafikowi dość nowemu, myślę że mającemu duży potencjał i świetlaną przyszłość w ‘stardollowej’ grafice, a jest nim z pewnością…



…Mr.Prezes, czyli jak powszechnie wiadomo Kamil – brat Kamili. Na stardoll mogliśmy go kiedyś znaleźć pod nazwą Mr.Prezes, ale najprawdopodobniej teraz konto jest nieaktywne. Swoje grafiki wykonuje głównie do magazynu Cluin. Pierwsza z nich została opublikowana w czwartym wydaniu i prezentuje się tak:

  • Wygląd bloga: Zmieniony całkiem niedawno i myślę, że prezentuje się dużo lepiej niż wcześniejszy. Na nagłówku najbardziej podoba mi się wykonanie koszulki. Twarz także jest niezła, poza trochę niedopracowanymi ustami. Najgorzej wygląda prawa dłoń. Palce są niedopracowane i trochę zbyt kanciaste. Na twoim miejscu trochę zmniejszyłabym krycie białego w paznokciach, a potem dodała nową warstwę z białymi końcówkami/pazurami. Tło jest trochę zbyt przytłaczające i zlewa się z koszulką, ale z drugiej strony świetnie oddaje klimaty FB Barcelony.
  • Prace graficzne: Zdecydowanie masz talent do wykonywania ubrań. Nie boisz się kontrastu i wiesz w jaki sposób z niego korzystać . Dobrze idzie Ci także wykonywanie mebli. Jak na początkującego grafika widać w twoich pracach staranność i dbałość o szczegóły (nie zawsze, ale jednak), co dobrze wróży na przyszłość. . Powiem szczerze, że w większości twoich prac nie bardzo podobają mi się twarze, z jednej strony są dobrze wykonane, a z drugiej mam wrażenie, że czegoś im brakuje (szczególnie u kobiet). Może zwróć większą uwagę na cienie wokół oczu i cieniowanie tęczówek. Na początku włosy szły Ci nienajlepiej, ale dzięki temu, że zwróciłeś na to uwagę i starałeś się to poprawić - jest duży postęp i teraz włosy to jedna z twoich mocniejszych stron.

Poniżej zamieszczam kilka przykładów grafik:









  • Systematyczność: Jedna z bardziej produktywnych osób na naszej bazie, szczególnie podczas działalności magazynu Cluin, kiedy na miesiąc przypadały po 4 do 5 grafik.  Jednak w ostatnich dwóch miesiącach pojawiła się tylko jedna grafika.
  •  Cennik: Brak informacji.


 Przekonajmy się teraz co o Kamilu sądzą graficy z naszej bazy:

Z czego najbardziej kojarzycie Mr.Prezesa?

asia01: Mr.Prezesa kojarzę na pewno z magazynu Cluin i z jego najnowszej grafiki z Messim 
MARYCHA: Mr.Prezesa najbardziej kojarzę z magazynu Cluin. 
Aga19988: Z Cluin.
…tenturi…: Kojarze go z tego, że udostępnił i podzielił się photoshopem
Kawa007: Z magazynu Cluin.
Nicole: Na początku myślałam że 4everyou zmieniła nick, pseudo czy coś tego rodzaju,  co się okazało... to jej brat  jego grafiki najczęściej widziałam w magazynie Cluin.

Co najbardziej i najmniej podoba Wam się w sposobie wykonywania jego prac?
 asia01: Jego prace bardzo mi się podobają, ale zawsze mogą być lepsze. Na pewno jest parę rzeczy nad którymi trzeba popracować np. cieniowanie skóry. Największym jego atutem są włosy
MARYCHA: Podobają mi się włosy w jego wykonaniu, ale twarze nie koniecznie. 
Aga19988: Najbardziej podobają mi się elementy ryzyka w jego pracach, np cudna grafika z zielonymi falbanami. Najmniej podoba mi się taka niespójność w jego stylu. Jedną rzecz robi na poziomie profesjonalnym a drugą jak początkujący.
…tenturi…: Podoba mi się to, że bardzo dokładnie cieniuje. Nie podobają mi się dłonie jakie wykonuje
Kawa007: Najbardziej podobają mi się włosy, a najmniej twarze.
Nicole: Jego pracę są całkiem w porządku,  lecz mam wrażenie że stoi trochę w miejscu ze swoją techniką. Czasami trudno mi stwierdzić czy to jego grafika, czy może jego siostry,  ich technika jest bardzo podobna, wręcz taka sama.

Jak oceniacie jego dorobek graficzny?
asia01: Jest jeszcze "młodym" grafikiem, ale dobrze mu idzie.
MARYCHA: Jak na ilość czasu od kiedy zaczął graficzyć to zrobił dużo prac zwłaszcza do magazynu. 
Aga19988: Uważam, że jego dorobek graficzny się powiększa w ładnym kierunku. Grafiki są staranniejsze i wgl. Lepiej i lepiej.
…tenturi…: Bardzo pozytywnie, ma przyjemne prace
Kawa007: Jak na tak krótki czas, ma całkiem sporo prac i szybko się rozwija.
Nicole: Dorobek graficzny... myślę że Kamil nie zrobił jeszcze grafiki, która by pozostała w naszej pamięci i długo byśmy ją wspominali. Lecz wszystko jeszcze przed nim 

Oceńcie jego grafiki w trzech najtrafniejszych słowach.
MARYCHA: Pracowity, zdolny, uparty
Aga19988: Bardzo zróżnicowany poziom
…tenturi…: Przyjemne, staranne, dokładne
Kawa007: Miłe dla oka.
Nicole: Ładna,  subtelna, delikatna

Co sądzicie o Kamilu i jego grafikach? 
Kto waszym zdaniem powinien zostać opisany w kolejnym artykule? 
O czym chcielibyście kolejny graficzny poradnik? Czekam na propozycje ;)

10 komentarzy:

  1. Świetny artykuł, Kamil ma na prawdę wielki talent :)
    Włosy robi śliczne XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że to brat Kamili xD
    Włosy robi prześliczne, ale w niektórych rysowanych twarzach rzęsy mnie przerażają xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Kamil czasami ma bardzo dobre prace, czasami bardzo słabe. W następnym artykule chcę o Jagience! A graficzny poradnik najlepiej o robieniu twarzy lub cieniowaniu skóry ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spodziewałem się, że mnie opiszesz :D No, ale dziękuję ;)
    W następnym artykule chciałbym poczytać o kimś z bardzo długim stażem. A co do poradnika to może cieniowanie skóry?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny artykuł. Ja również jestem za opisaniem Jagienki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny styl pisania i fajnie ogólnie :) A co do następnego artykułu to sądzę iż fajnie by było gdyby padło naaa... Ja Ja Ja Ja JAGIENKĘ! Zauważyłam że większość osób chce Jagienkę, a po moim krótkim namyśle także stwierdziłam iż to dobry pomysł, i że fajnie było by poczytać o niej :)

    Pozdrawiam, Amelia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo o Nicol, która coś dawno nic nie dodawała jak na nią, a bardzo lubię jej prace :)

      Usuń
    2. Nicole już była poprzednim razem ;)

      Usuń
    3. ĄĄĄ... ĘĘĘ... To musiałam zapomnieć ;D Zaraz sobie odświeżę pamięć, lecz może kogo by innego oprócz Jagienki... Tenturi? Ale jak już, to ciut później, bo na razie trochę mało grafik jest, bo nowy blog, lecz sądzę iż szybko będzie tam dużo grafik, szybko je robi ;D

      Usuń
  7. hahah i najlepsze są te emotikonki z gg XD

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)