:

2 lutego 2014

02.02.14r

"My wszyscy tworzymy bazę. Gdyby nie wy to ona nie miała by po co istnieć. Ten blog jest dla was więc fajnie byłoby gdyby witał przybyszów czymś naszym, czymś stworzonym przez nas wszystkich."


Chodzi o to by stworzyć wspólnie nagłówek na tego bloga! Każdy z grafików będzie miał do wykonania jedną doll. Będzie na niej oczywiście wasz podpis. Blog jest o nas więc i nasze prace powinny witać innych. To też swojego rodzaju "wizytówka" naszych prac. Na spodzie strony będzie napisane kto brał udział w tej akcji, będą podane linki do waszych blogów oraz zostaniecie wpisanie na złotą listę.

Przebieg
Projekt zaczyna się 02.02.14r. Od tego czasu możecie wysyłać mi e-maile (do zaproszenia na bloga), oraz już gotowe prace. Czas wysyłania waszych prac jest do 03.03.14r. Wygląd bloga powinien ukazać się kilka dni po tym (w nocy). Prawdopodobnie zostanie wybranych 5 prac. Po ukazaniu się wyglądu zostanie dodana ankieta na najładniejszą doll.

Nagrody
1 miejsce doładowanie ss (na 3 tygodnie za 11,07) + niespodzianka
2 miejsce 150sd + ubrania
3 miejsce 100sd + ubrania


Możliwe wyróżnienia.

Zgłaszać proszę się w komentarzu bądź na gg (38125201)
Zgłoszenie musi zawierać
- e-mail z konto blogera
- nr.gg
-nick na stardoll

Blog na którym jest wszystko dokładnie opisane znajduje się pod tym samym adresem co ostatnio
B L O G    P R O J E K T U     N A     N A G Ł Ó W E K    B L O G O W Y

Dla niektórych ta edycja może być nawet ostatnią ...

37 komentarzy:

  1. Ale skoro to ma być wspólny projekt, to nie powinny wszystkie prace być na nagłówku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można by było tak zrobić, ale zależy mi na estetyce bloga :)

      Usuń
    2. + jakby były wszystkie prace to byłoby wszystkiego za dużo ;))

      Usuń
    3. Uhu zaraz zabiorę się do pracy :D Może jeszcze dziś :D

      Usuń
  2. A jeżeli ktoś nie ma GG to też może wysłać pracę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prace wysyła się na e-maila ale musisz najpierw podać adres abym wysłała zaproszenie do bloga, tam jest tematyka. :) Zgłosić możesz się tutaj.

      Usuń
  3. to ja się zgłaszam :)
    mój email : kami151sd@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A co mi tam xD Też się zgłaszam ;D
    monika.badura@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jak wczoraj obiecałam :)

    E-mail: migonetta@gmail.com
    GG: 13381315
    K.A.T.I.E.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się, będą ferie, może mi się uda :)
    GG masz.
    Emai: simomaniaczka96@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się
    e-mail: britnejgirl@wp.pl
    gg: 48929977

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pytanie. Czy żeby zgłosić pracę to trezba wysłać link z pracą na email czy na tym blogu http://p-pl-sd.blogspot.com/ dać link (lub obrazek z pracą), bo nie rozumiem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest napisane wszystko w zakładce " Już skończyłem". Jak uzupełnić e-miala, co w nim napisać. Tylko w komentarzu informujesz mnie, że wysłałaś prace już ;))

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. A, ok. Pracę wyśle jak skończę :)
    e-mail: klaudiaroguska2002@gamil.com
    gg: nie mam
    nick: Padmey

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli tylko mogę, to spróbuję swoich sił.
    izabelach.stardoll@gmail.com
    46224383
    izabelach

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja dopiero teraz to zauważam ?! ;C no cóż następnym razem spróbuję :c

    OdpowiedzUsuń
  13. Można jeszcze sie zgłosić?

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :)
    igulwu@wp.pl
    48089820
    emma23bob

    OdpowiedzUsuń
  15. angell1997@wp.pl
    33637307
    ...TENTURI...

    :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się
    angell1997@wp.pl
    33637307
    ...TENTURI...

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się, chociaż nie wiem, czy zdążę :)
    dddswsss@gmail.com
    Rosahanaha / Love-is.Love

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)