:

11 stycznia 2014

Totalna zagłada...

...czyli Mill. dołącza do redaktorów bloga :D Będę zajmować się działem 'nowości', czyli będę zamieszczała wszystkie informacje z naszego graficznego świata. Może na początek się przedstawię?
Imię mam bardzo niespotykane w Polsce, Miley. Oczywiście, można samej/samemu wydedukować, że z tego kraju nie pochodzę. Moja ziemia ojczysta to Irlandia, kraj ciągłego deszczu i zapalonych imprezowiczów. Bez grafiki, muzyki, moich przyjaciół i gier na komórkę świata nie widzę. :D Co tu dużo mówić, mam nadzieję, że przyjmiecie mnie ciepło i że zostanę tu 'na chwilę' :)

(uwielbiam Lanę ♥)

Pozdrawiam,
millous

3 komentarze:

  1. Też jestem lanatic, forever <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmm... Masz FB?
      Dodaj mnie, millous Stardoll, pogadamy :D

      Usuń
    2. a kto nie jest lanatic? ja dobre 2 lata już, tylko nie wiedziałam jak to się nazywa :D

      Usuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)