:

18 stycznia 2014

Artykuł - Kawa007

Witajcie drodzy czytelnicy, dzisiaj dokładniej przyjrzymy się tegorocznej zwyciężczyni pierwszej edycji konkursu SANT - Kawa007, ukrywającej się także pod nickiem Sarna, Sarenqa i Sarah X.  Jak nietrudno się domyślić ma na imię Sarah i niestety nigdzie nie podała swojego wieku. Na stardoll gości od 22.01.2010r., a poza graficzną działalnością zamieszcza swoje stylizacje na blogu spectrum-of-stardoll.blogspot.com. Dla bardziej wnikliwych – brała udział w polskiej edycji top-model-stardoll.blogspot.com, gdzie zajęła 2 miejsce.

Kiedy pokrótce ogarnęliśmy podstawowe informacje, czas zająć się częścią graficzną. Swoją „karierę” stardollowego grafika rozpoczęła w marcu 2013r. Oto jej pierwsza opublikowana praca:
 

Oraz kilka innych prac zrobionych w początkowej fazie graficznego rozwoju:



Jak widać początki nie zachwycają, mam nadzieję, że to doda trochę otuchy początkującym grafikom ;) Nie wiem czy jest sens publikowania wszystkich grafik tutaj, dlatego jeśli ktoś chce obejrzeć więcej prac to zapraszam na jej bloga.

Tutaj grafika ciekawa o tyle, że poza wykorzystana do przeróbki została wzięta ze zdjęcia samej autorki^^
 

Myślę że jednym z bardziej przełomowych momentów w jej „karierze” było zajęcie 2 miejsca w konkursie graficznym u K.A.T.I.E, poniżej zamieszczam prace wykonane właśnie na ten konkurs:
 

Poza udziałem w konkursach na stardollowe nagłówki, Kawa zrobiła także wiele grafik do magazynów takich jak: Risque Magazine, Disaster Magazine oraz Daily Fashion. Oto kilka przykładów prac:
 

Poza grafikami Sarah podobno także trochę rysuje, oto jedyny szkic który został opublikowany na blogu:
 

Nietrudno zauważyć, że z czasem technika wykonywania jej grafik znacznie się polepszyła. Jak to pewnego czasu określiła wieczko: „Kawa jest kolorystką” oraz stawia głównie na końcowy efekt grafiki, co razem w połączeniu daje nam rozwiązanie dlaczego jej prace pomimo nienajlepszego dopracowania są tak chętnie wybierane i przypadają do gustu odbiorcom.
Oto aktualnie najnowsze grafiki naszej dzisiejszej bohaterki (które swoją drogą najbardziej mi się podobają ze wszystkich jej dotychczasowych prac):
 

Grafika która zapewniła Kawie 1. miejsce w konkursie SANT, jak widać po wyglądzie nagłówka na jej blogu, tej pracy i niektórych innych grafikach gustuje ona raczej w ostrzejszych punkowo/rockowych klimatach.

Oraz najnowsiejsza praca wykonana na konkurs na zimowy nagłówek dla bloga stardoll-for-poland, gdzie zajęła 1. miejsce. Gratulacje.

MARYCHA - Witam. Serdecznie dziękuję Ci, że zachciałaś ze mnie porozmawiać. 
Kawa007-Cześć. To ja dziękuję za przeprowadzanie wywiadu ze mną. 

Dlaczego zgłosiłaś się do konkursu Sant?
Hmm.. W sumie była to szybka decyzja, po prostu lubię brać udział w różnych konkursach, a wtedy akurat miałam dużo wolnego czasu i mało zamówień.

W trakcie konkursu chciałaś się poddać, nie przesłać pracy?
Jasne, dużo razy się to zdarzało, ale jak już się zgłosiłam to uznałam, że muszę to dokończyć.

Kiedykolwiek myślałaś o tym, że uda Ci się wygrać konkurs?
Nie, w ogóle się tego nie spodziewałam szczególnie, że konkurencja była naprawdę wysoka.

Jak czułaś się po wygranej?
Po wygranej oczywiście cieszyłam się, bo w końcu udało mi się coś wygrać. 

Czy to prawda, że Miss Rihanna1902 pomagała Ci przy robieniu prac konkursowych?
Jasne, że nie. Nie rozumiem jaki byłby sens brania udziału w konkursie graficznym z nie swoimi grafikami.. To, że rozmazałam rajstopy, aby wyglądały realistycznej nie oznacza, że od razu ktoś mi je robił.


Jak myślisz, dlaczego ludzie zarzucają Ci, że twoje prace nie są w 100% zrobione przez ciebie?
Nie mam pojęcia, może niektórzy za mną nie przepadają.


Jakie było twoje pierwsze wrażenie gdy dowiedziałaś się, że jest o tobie artykuł na blogu Ciekawszy Stardoll?
Byłam bardzo zaskoczona. Szczególnie dlatego, że ja bym tam się talentem nie nazwała. Po prostu mam z tego radochę i tyle.


Byłaś zaskoczona gdy wygrałaś konkurs na blogu Stardoll For Poland na nagłówek zimowy oraz pokonałaś takich grafików jak Asia01 czy xxemowaxx?
Tak, nawet bardzo. Byłam prawie pewna, że xxemowaxx wygra, bo zrobił naprawdę świetną pracę i nawet po komentarzach pod ankietą można było to stwierdzić.


Wiążesz swoją przyszłość z grafiką?
Nie, jak dla mnie to tylko taki dodatek do stardoll. Nie traktuję tego tak poważnie.


Co myślisz o swoich pracach?
Myślę, że są całkiem przeciętne. Takie tam nagłówki na stardollowe blogaski. XD


Wygrane konkursy pomagają w stardollowej karierze?
Z wygranych konkursów głównie mam radochę i czasem wlecą jakieś sd na konto, ale "kariery" nie mam i nie potrzebuję.


Uważasz siebie za znaną osobę na stardoll?
Nie, raczej nie jestem zbytnio znana. Czasem ktoś skojarzy mnie na chacie, ale rzadko się to zdarza.


Jakie dałabyś rady początkującym grafikom?
Hahah, ja tam siebie jeszcze uznaję jako początkującą, ale jak ma być rada to ćwiczcie i jak coś nie wyjdzie to nie poddawać się! 


Gdzie chciałabyś zajść z grafiką?
Jakiś tam wielkich celów z grafiką nie mam, po prostu fajnie się przy tym bawię i tak chyba zostanie. 

Dziękuję Ci za wywiad ;))
Nie ma za co ;)

Artykuł powstał przez współpracę MissRihanna1902 (pierwsza część) oraz MSRYCHA (wywiad)
Co sądzicie o Kawie? Które z jej prac najbardziej Wam się podobają, a które według Was są najgorsze? Czy słusznie wygrała w konkursie SANT?

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię grafiki Sary, szczególnie tą na Spectrum i SFP. Artykuł miło się czyta, tylko koniecznie popraw te sowie prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robi super włosy, które są bardzo łatwe ( chyba )! Ma ciekawy sposób cieniowania ich, oraz dobierania kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham te grafiki z turkusowymi włosami. ^.^

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)