:

28 grudnia 2013

Zabawy integracyjne

Dawno już nie było ich za co przepraszam, ale przygotowywania do świąt całkowicie zaćmiły mi myśli o tym.


Zabawa polega na  napisaniu początku zdania oraz dokończenia go przez kogoś innego. Można pisać podobnie jak w poprzednich zabawach.  Możecie pisać o czym chcecie :)

Dodaję przykład 
Pierwszy komentarz: Mój pies...
Drugi komentarz: nie lubi kotów. Kocham pomarańcze bo...
Kolejny komentarz: są słodkie. Mam gorzej bo...
Kolejny komentarz: idę w sobotę do szkoły. Koty ...

49 komentarzy:

  1. ... to dzieci szatana, a pomarańczowe rajstopy są......

    OdpowiedzUsuń
  2. ....zielone. Kot zjadł psa, bo...

    OdpowiedzUsuń
  3. ... bo smaczny i ciepły. Nie ma śniegu, bo...

    OdpowiedzUsuń
  4. Klimat polski zmienia się na bardziej Oceaniczny. Chleb robi

    OdpowiedzUsuń
  5. zacna na euro. Koko koko euro spoko to...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. zrąbane. Mój kot wczoraj zrobił...

    OdpowiedzUsuń
  8. zdrową kupię xd Czasem lubię sobie

    OdpowiedzUsuń
  9. pośpiewać wojenne piosenki. Lubie oglądać Hannibala bo...

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie klimaty. Graficze teraz grafikę i...

    OdpowiedzUsuń
  11. coś mi nogi nie wychodzą. Sprzedałam wczoraj na allegro...

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawie nowe vansy. Papier toaletowy

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. ...jest różowy. Mój ulubiony ...

    OdpowiedzUsuń
  15. sport to opierdalanie się przed TV z pilotem i oglądanie na czas seriali. Nie umiem...

    OdpowiedzUsuń
  16. Na niemiecki! Lubię schabowe...

    OdpowiedzUsuń
  17. Bo są smaczne. Gardzę moim starym nauczycielem fizyki z gimnazjum bo...

    OdpowiedzUsuń
  18. Bo nie dal mi szóstki w pierwszej klasie. Norwegia...

    OdpowiedzUsuń
  19. to zminy kraj, gdzie kobiety wkładają gołe dłonie w śnieg i dziwią się, że im zimno. Kristen Stewart zdradziła..

    OdpowiedzUsuń
  20. ..Jacoba, bo był zwykłym psem. Na święta dostałam..

    OdpowiedzUsuń
  21. sweterek w renifery i parę skarpet od babci :D Nie podoba mi się...

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Karmazynowo-chaberkowe skarpetki. Lubię schabowe z ....

    OdpowiedzUsuń
  24. ... sałatką. Kocham Święta bo ...

    OdpowiedzUsuń
  25. są fajne ;) Lubię patrzyć na gwiazdy...

    OdpowiedzUsuń
  26. do góry nogami, a ruda, mała, pyskata dziewczynka jest ....

    OdpowiedzUsuń
  27. ... jak dla mnie rudą, małą pyskatą dzi**ą! Nie chce mi się robić cieni bo...

    OdpowiedzUsuń
  28. jestem małą ruda pyskatą prostytutką, a różowa lama ....

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocha wszystkie renifery. Mam gorzej bo...

    OdpowiedzUsuń
  30. kolana wyszły mi jak nie moje O.o Bratek jest małą rudą pyskatą prostytutką bo...

    OdpowiedzUsuń
  31. TEN KOMENTARZ NIE LICZYĆ JAKO CZĘŚĆ ZABAWY! Ktoś mi powie czyjego nagłówka to jest kopia? : http://gahaba123.blogspot.com/ i taki skrin jakby kochaniutka usunęłą : http://i39.tinypic.com/2im7qpz.png

    OdpowiedzUsuń
  32. zjadł naleśniki, a moje ulubione .....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. danie to banany z brązowym cukrem. Wczoraj jadłam schabowego i...

      Usuń
  33. .. udławiłam się kością. Pewnego zimowego dnia..

    OdpowiedzUsuń
  34. ...wdepłam w kupę dłonią. Justin Bieber jest extra bo...

    OdpowiedzUsuń
  35. jest Justinem Bieberem a włochate rastopy ...

    OdpowiedzUsuń
  36. to najwiekszy krzyk mody. Jak powszechnie wiadomo...

    OdpowiedzUsuń
  37. ..nie wrzuca się mentosów do coli. Na krześle siedzi..

    OdpowiedzUsuń
  38. to ulubionyk rem do rąk Paris Hilton. Otatnio widziałem Lady Gage ubraną w ..

    OdpowiedzUsuń
  39. .... puszki po moim ulubionym napitku. Pacal...

    OdpowiedzUsuń
  40. ... o zającach zabójcach. Wącham...

    OdpowiedzUsuń
  41. króliki bo przyjemne pachną. Zajączki zabijają bo...

    OdpowiedzUsuń
  42. ...muszą dostać marchewkę. Nie chciałam zjeść kanapki, ponieważ...

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)