:

23 grudnia 2013

Wyniki konkursu

Wczoraj ukazały się wyniki konkursu na które oczekiwało sporo osób. W konkursie wzięło udział mnóstwo utalentowanych grafików, każdy chciał wygrać. Do ankiety dostało się 8 z nich, a mianowicie. Nati_Avril11, izabelach DesigneJust, liliana2511, MissRihanna1902, K.A.T.I.E., superNicol0001, ...TENTURI...

Wygrać mogła jedna praca wybrana poprzez ankietę której wyniki prezentują się tak:


Jak łatwo można z niej wyczytać pierwsze miejsce zajęła izabelach zaraz po niej liliana2511, ...Tenturi..., MissRihanna1902, DesingerJust, SuperNicol0001,Nati_Avril11, K.A.T.I.E.


Zwyciężczyni wygrała 500sd. 
Serdeczne gratulacje!

 Wygląda tak jakbyśmy mieli dzisiaj Prima Aprilis. Szkoda, że osoba na którą zagłosowałam ma ostatnie miejsce. Pozwolicie jednak, że nie skomentuję tego :)

Co myślicie o wynikach?
Tylko, żeby potem się nie dziwić, że graficy nie chcą startować w konkursach ;))

Edit: Liliana2511 otrzymuje +20 punktów do rankingu za zajęcie miejsca na podium. 

11 komentarzy:

  1. Nagłówek wygląda na rozmazane zdjęcie. Serio. Skoro każdy głosował na inną osobę, to ona musiała prosić się znajomych o głosy, bo niemożliwe, żeby taki nagłoówek przebił chociażby Nicole.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się ten nagłówek nie podoba, zgadzam się z komentarzem u góry, że taki nagłówek nie może przebić Nicole, czy K.A.T.I.E.
    Głosowałam na Lilianę, szkoda, że to nie jej nagłówek widnieje nablogu. Bardziej by pasował, niż ten, który wygrał.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Nie głosowałam na zwyciężczynie ani na Liliane ale na KATIE Ten nagłówek jest strasznie rozmazany, zwłaszcza piesek :) Ale i tak gratki!!

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  4. Może w ogóle zacznijmy od tego, że futro psa i szata doll to produkty filtra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ja tam się już nie przyglądałam, mam to gdzieś. Ciekawe jest to że wszystkim się nie podoba, a miała tyle głosów ...

      Usuń
    2. Dla tego nigdy nie uważałam, że demokracja to dobry system. Jeżeli 3/4 osób uważa, że coś jest nie dobre (ale powybierają zupełnie różne rzeczy), a 1/4 się coś podoba, to ta 1/4 zwycięży.

      Usuń
    3. Może 27% zagłosowało na ten nagłówek, ale pozostałe ponad 70% na niego NIE zagłosowało. Domagam się II tury!

      Usuń
    4. To by było chyba dobre rozwiązanie, aaale znając życie tak nie będzie heh

      Usuń
    5. @Lid, bo demokracja jak to stwierdził Churchill to najgorsze gówno, ale nikt nic lepszego nie wymyślił ;p

      Usuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)