:

25 grudnia 2013

Wyniki konkursu na nagłówek

Na blogu Stardoll For Poland zostały opublikowane wyniki konkursu na nagłówek. Do ankiety dostało się 4 następujące prace.
Ladygagastawbe


Kawa007

xxemowaxx
asia01

Na jedną z nich mogliśmy oddać swój głos do 14 grudnia godziny 24.00.  Dużym zdziwieniem było niedostanie się K.A.T.I.E. do ankiety. Oto jak rozkładały się głosy:


Łatwo można z niej wywnioskować, że konkurs wygrała kawa007 która wygrała 500sd, publikację na blogu. Drugie miejsce zajął xxemowaxx który dostał 50sd. Trzecie miejsce zajęła asia01, ale ponieważ to ona organizowała konkurs nie dała sobie nagrody. Ladygagastrawbe która miała ostatnie miejsce  otrzymała reklamę w poście. 

Co myślicie o wyniku?
Szczerze to te konkursy zimowe w tym roku  były bardzo emocjonujące i zaskakujące. 

6 komentarzy:

  1. Właśnie na nią głosowałam :)
    Świetna praca, sama bym chciała taką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile głosów...? O.o Boże, świętujemy, jakieś obłąkane duszeczki zagłosowały na mnie! xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Także na nią głosowałam! Praca śliczna!!

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja głosowałam na xxemowaxx ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z ostatnim zdaniem, aż mi tętno podskakuje xD
    Głosowałam na Patryka, ale i tak się cieszę ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Praca jest naprawdę śliczna, gratuluję wygranej! Osobiście głosowałam na xxemowaxx, ale praca Kawy też jest super!

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)