:

7 grudnia 2013

Sant

Już od dziś można zgłaszać się do II edycji konkursu graficznego Sant! Tym razem są nowe zasady. Oto treść zadania:



"Każda z członków jury będzie miał swoją drużynę. W skład jednej drużyny wchodzi 5 osób, tak więc przyjmiemy do konkursu aż 20 osób!Każdy team będzie miał swoją nazwę. Wasi kapitanowie (tj.osoba z jury do której zostaniecie przydzieleni) będą mogli pomagać wam wybrać pozę, doradzić. Będą was wspierać. Nie będzie to tylko walka pomiędzy wami, ale również pomiędzy nami!"

Zgłaszacie się? Podoba wam się nowa forma konkursu?

49 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Może być ciekawie oby tylko po wygranej w kontrakcie nie dyktowali nam co mamy tworzyć i dla kogo :D

      Usuń
    2. Nie będziemy Marycha haha :D

      Usuń
  2. Chyba się zgłosze, ale pewnie i tak odpadne jako pierwsza ;D

    Nati_Avril11

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłosiłem się, jaka beka. Bedzie fajnie xd lol odpier... mi :D Niech mnie przydzielą do kogoś fajnego, no dobra... wszyscy są fajni (moje krejzole). Ale ogólnie nie wiem czy powinienem powiedzieć u kogo chce być :D mogę? nie mogę? to chyba nie wypada :D urażę innych jurorów, ale oni też są spoko xd Będę zadowolony z każdego jurora ;p szkoda, że w przyszłym roku edycja, bo ja bym chętnie sobie pokonkurował teraz :D jaka beka xd lol fajnie :D Czekałem na tą edycję, bo na tamtą się nie zgłosiłem :D Nie zwracajcie na mnie uwagi, poje:Dny jestem :D
    Czy ktoś też zaznaczył, że woli zimę? W sensie ci co też się zgłosili xd nie? Sądzę, że te pory roku to przydziały do jurorów :D Może cza było jesień zaznaczyć? ;p Co bedzie jak się zgłosi... 21 osób? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha niecodzienny komentarz. Czyżby zbyt dużo Bazy? hahaha

      Usuń
    2. No ba :D W sancie i tak odpadnę na początku.

      Usuń
    3. hahah chciałbyś mieć tak łatwo XD Będziesz musiał się męczyć przez kilka miesięcy.

      Usuń
    4. Ciekawe :D Odpadnę od razu :D wiadome c'nie?

      Usuń
    5. Kocham to. Zawsze to samo.
      Post:
      Konkurs:
      Komentarze:
      "Nie zgłaszam, nie ja odpadnę, nie mam szans, nananana...


      ...A w sumie się zgłoszę"

      Usuń
  4. Zgłaszajcie się! Każdy ma szansę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłosiłem się, ale szans na finał to raczej nie mam :)

      Usuń
    2. Ejj Paula... jaka jest Twoja ulubiona pora roku? XDDDD

      Usuń
    3. No właśnie chciałbym wiedzieć te pory roku :D Bo zaznaczyłem zimę :)

      Usuń
    4. o kurcze O.o to od tego będzie zależeć u kogo będę?

      Usuń
    5. Kamila też zimę xd tzn. przepraszam, poprawka "Kamylka ;**"

      Myślę, że od tego to zależy.

      Usuń
    6. Będziemy razem w grupie? :D

      Usuń
    7. Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się... zarobiony jestem :D

      Usuń
    8. Poza tym kto nie lubi zimy?

      Usuń
    9. Ale co widać? Ja nic nie widzę :D Grafę robię, grafę widzę :D

      Usuń
    10. Wiz M▲RYCH▲ widzi wszystko, wszystkich, wszędzie!

      Usuń
    11. A moją grafę też widzisz?

      Usuń
    12. Kamil, załóż peleryne-niewidke XD

      Usuń
    13. Nie stać mnie na nią :(

      Usuń
    14. To pożycz od Harry'ego Pottera ;D

      Usuń
    15. Jeszcze z nim nie gadałem :D Może porzyczę.

      Usuń
    16. No jak mówię, że wszystko to wszystko

      Usuń
  5. Ej, a będą zadania w parach? Chodzi o to, że praca którą robią dwie osoby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozwarze ten pomysł!

      Usuń
    2. hahaha serio? Nie chciałabyś być ze mną haha

      Usuń
    3. Jak robiłem z Kaylką grafę na Cluin to ja zrobiłem swoją część w jeden dzień, a na nią czekałem :D Ale ciiiii...

      Usuń
    4. Marysiu, jakbyśmy w parze były, to Ty zdecydowanie miałabyś gorzej :P

      Usuń
    5. Też lubisz zimę?
      Poza tym patrzcie na czat na dola hahaha :D jaka beka...

      Usuń
  6. Ja jebie, ja to przejebie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co bierzesz, ale chyba i tak bierzesz pół mniej niż ja haha

      Usuń
    2. No jo, sorry... dziś kupiłem aż 2 kubusie play`e...

      Usuń
    3. wow takie wow, że aż się wow'am O.O

      Usuń
    4. No krejzi c'nie?
      Zgłaszajcie się na santa, bo ja i tak... a już mówiłem to 5 razy.

      Usuń
  7. Zgłosiłam się, bo jak można to czemu nie. XD

    Lubi ktoś jesień? ;-;

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)