:

3 grudnia 2013

Kalendarz adwentowy #3

Reklamę w poście na naszym blogu wygrała MissRihanna1902. Dzisiaj do wygrania jest 30 sd dla jednej osoby.



Aby brać udział w losowaniu trzeba poprawnie odpowiedzieć na pytanie:
Kiedy ukazało się pierwsze wydanie magazynu CLUIN?

Oto kilka zasad o których wcześniej nie wspomniałam:

  • Na zgłoszenie się po nagrodę macie 24h (oraz kolejne 24h na odbiór)
  • Jeżeli otrzymujecie nagrodę pieniężną od razu rezerwujecie coś dla mnie o danej kwocie
  • Udział bloga brać tylko obserwatorzy bloga
  • Swoje odpowiedzi możecie podawać do 18.00
  • Proszę podpisywać się swoim nickiem.

I takie pytańko mam poza tematem. Kto z was graficzy w gimpie? :D 

29 komentarzy:

  1. sobota, 1 czerwca 2013
    ( ja graficze )

    kami151

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 czerwca 2013r
    Nie graficzę - jestem totalnym beztalenciem.
    BlackTolly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam od razu totalne beztalencie, trochę chęci!

      Usuń
  3. 1 czerwca 2013r. :)

    CrazyMiley8

    P.S. Jaaa graficzę w gimpie ! A cio >?

    OdpowiedzUsuń
  4. Poszukałam i znalazłam, 1 czerwca, 2013 roku, w sobotę.
    Ja w gimpie graficzę! :D A co? :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień Dziecka, a co :D Dla uściślenia 1 czerwca 2013. Proszę mnie nie losować, nie mam ss.
    I tak, graficzę w Gimpie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy Cluin ukazał się 1 czerwca 2013 i co niezwykłe - wciąż wychodzi ;)
    Nie graficzę w Gimpie (o ironio niby intuicyjny, a gdy jestem zmuszona z niego korzystać, to się totalnie gubię).
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
  7. Cluin ukazał się 1 czerwca (Dzień Dziecka) 2013r.
    Na ten czas graficzę w gimpie.
    Marysiu nie jestem ss i proszę nie losuj mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. 1 czerwca pamiętam :D W tamtym okresie dużo magazynów się pojawiło, niestety ten tylko "przetrwał".

    PS. Marysiu ja graficze w gimpie hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo dzięki za reklamę, właśnie zastanawiam się co z nią zrobić ;) pierwsze wydanie ukazało się 1 czerwca bieżącego roku ;D ale tym razem mnie nie losuj, nie jestem ss ;D

    niestety nie graficzę w gimpie ;P

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)