:

16 grudnia 2013

Kalendarz adwentowy #15

Reklamę w poście na blogu Stardoll For Poland wygrała (jako pierwszą wylosowałam brevyy,ale ona ma zablokowane konto i nie mogłam zobaczyć jakie blogi obserwuje, drugą wylosowałam ale ona ma konto google i nie ma zdjęcia z obserwowanymi witrynami). Wyślij treść reklamy do asia01 (gg:44262031) do jutra (włącznie).
Pierwsze losowanie

Drugie losowanie
Trzecie losowanie
Liczyłam pełne zgłoszenia (komentarzy innych nie)



Jutro do wygrania będzie 2x500sm. 

Aby brać udział w losowaniu trzeba poprawnie odpowiedzieć na pytanie:
Ile można dostać punktów w konkursie na grafika miesiąca jeżeli wygra się konkurs nagłówek bloga który ma powyżej 2000 obserwatorów ?


Oto kilka zasad :
-Na zgłoszenie się po nagrodę macie 24h (oraz kolejne 24h na odbiór)
-Jeżeli otrzymujecie nagrodę pieniężną od razu rezerwujecie coś dla mnie o danej kwocie.
-Udział bloga brać tylko obserwatorzy bloga
-Swoje odpowiedzi możecie podawać do 17.30
-Proszę podpisywać się swoim nickiem.
-po nagrody zgłaszacie na na stardoll na konto marlesia111 (jeżeli chodzi o reklamy to proszę o kontakt gg)


EDIT: Jejku, przepraszam was najmocniej, z tego zamieszania z losowaniem nie podałam kto wygrał. Oczywiście zgłoszenie nr.10 z trzeciego losowania. Jest to 
Carly2589 która niestety również ma Google+, nie wiem jakie blogi obserwuje i nagroda przepada. Więc wylosowałam sama (zważając na to, że jest tak wcześnie rano) i reklamę wygrała kotek717 !! Serdecznie gratuluję, i przepraszam za zamieszanie. Byłam pewna, że napisałam kto wygrywa :(  
Obiecuję, że za tą pomyłkę jutro dostaniecie jakiś bonus w prezentach! :D

15 komentarzy:

  1. hahaha miałam nr 9 SUUUUUUUUPPPPPEEEERRRR

    OdpowiedzUsuń
  2. nic nie dostane? Przykro mi było tak blisko no.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli kto wygrywa, bo nie mogę znaleźćXD

    OdpowiedzUsuń
  4. i tak obserwuje twój blog. Zależało mi bardzo na tym.

    OdpowiedzUsuń
  5. To kto w końcu wygrał? XD
    --
    20pkt. :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam, nie wiem jak mogłam tego nie napisać?! Już to naprawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Debilka, mówilam ze jestes zalowa hahaha

      Usuń
    2. Masz racje, ba powiem więcej- drugiej takiej glupiej nie znajdziesz z pewnoscią. Jestem tylko czlowiekiem, niestety... Glupi mugol w dodatku taki zalowy :D

      Usuń
  7. Moja odpowiedź na pytanie:
    Wydaje mi się, że 20 pkt. :)
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)