:

12 grudnia 2013

Kalendarz adwentowy #12

W dzisiejszym losowaniu 500sm wygrała Magda.Stardol. co prawda ma ona konto na google i nie widać jakie blogi obserwuje, ale sprawdzałam na widżecie i jest obserwatorem (początkowo wylosowałam NatalieSStyles, ale ona nie obserwuje bloga). Jutro rozlosujemy sukienkę z pierwszej kolekcji Chanel. 



 Aby brać udział w losowaniu trzeba poprawnie uzupełnić lukę:
Do kiedy można wysyłać pracę w konkursie na nagłówek bloga Stardoll For Poland?

Oto kilka zasad :
-Na zgłoszenie się po nagrodę macie 24h (oraz kolejne 24h na odbiór)
-Jeżeli otrzymujecie nagrodę pieniężną od razu rezerwujecie coś dla mnie o danej kwocie.
-Udział bloga brać tylko obserwatorzy bloga
-Swoje odpowiedzi możecie podawać do 17.30
-Proszę podpisywać się swoim nickiem.
-po nagrody zgłaszacie na na stardoll na konto marlesia111 (jeżeli chodzi o reklamy to proszę o kontakt gg)

10 komentarzy:

  1. Uhu zostało niecałe 5 dni :P , czyli do 18.12.2013 :D

    asia01

    OdpowiedzUsuń
  2. Do 18 grudnia ;) Przepraszam że się nie dodałam do obserwatorów, pisałam z fonka i tam się nie wyświetlają gadżety ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, spoko, ale nie mogłam cię wylosować bo byłoby to niesprawiedliwe ;p

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)