:

14 grudnia 2013

Grafik kwartału- PRZYPOMNIENIE

Nikogo nie będę zmuszała na siłę do brania udziału w tym konkursie. Nie wprowadzam go bo mam takie widzimisię tylko, że wiele osób chciało nadal ten konkurs oraz zagłosowały za nim w ankiecie. Jeżeli nie wypali to po prostu więcej nie będzie on organizowany :)
Aby wziąć udział w konkursie na grafika kwartału musisz zgłosić się pod tym postem podając:

  • swoją nazwę na stardoll
  • adres bloga

Zgłaszając się zgadasz się z ocenami rankingu oraz wyrażasz zgodę na umieszczanie tam twoich wyników. Do konkursu możesz zgłosić się kiedy chcesz jaki i opuścić konkurs w tedy kiedy masz ochotę.

EDIT: W stronach już możecie wszystko znaleźć :)

35 komentarzy:

  1. Ja się nie zgłaszam, bo nie mam szans, ale powodzenia innym życzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma szanse, nie skreślaj siebie na samym początku! ;)

      Usuń
    2. Eee... No dobra, zgłaszam się. XD
      Lepiej nie dawać linka do mojego bloga, bo jeszcze komuś wzrok odbierze... xD

      HannahDanceDiva
      grafikamill.blogspot.com

      Usuń
  2. Aaa co mi szkodzi, zgłoszę się ;)

    CrazyMiley8/Kukardka

    grafika-by-kukardka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. tak jak obiecałam tak się zgłaszam :P

    asia01

    asia01graphics.blogspot.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłoszę się, ale nie wiem po co XDDD
    http://basic-pastel.blogspot.com/
    Można się śmiać z poziomu grafiki, niestety nie mam talentu.

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tak źle, widziałam gorsze :) Np. moją XD

      Usuń
    2. Z biegiem czasu na prawdę będziecie coraz lepsze. Najlepszym przykładem na to jest Aga19988. Zobaczcie jej pierwsze prace i te co robi teraz. No proszę ;D

      Usuń
    3. Właśnie 3 dni temu patrzyłam na jej pierwsze, to jest niesamowite, jak można tak się rozwinąć! Tylko mnie martwi to, że jak już będę lepsza, to i tak nie dorównam takim osobowościom jak np. Aga lub Migo, bo one też dalej się rozwijają, coraz bardziej i bardziej. ;)

      Usuń
    4. 20 lat też tu nie będą siedzieć więc potem i ty możesz być najlepsza :]

      Usuń
    5. No właśnie ja też długo nie posiedzę, bo już studia niedługo będę musiała wybierać. To musi być takie skomplikowane? Ehh... Dobra, co się będę tu użalać, od tego jest pamiętnik XD

      Usuń
    6. HannahDanceDiva weź nie gadaj, że nie umiesz graficzyć, jak w 100% potrafisz robić to lepiej ode mnie. Masz chociaż wyobraźnię do cieniowania, nie to co ja, gdzie do grafiki mam zero wyobraźni, niestety nie mam talentu plastycznego.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja bym się zgłosiła na twoim miejscu. :d

      Usuń
    2. Albo dobra, dla jaj mogę się zgłosić xD
      Ladygagastrawbe
      http://grafika-ladygagastrawbe.blogspot.com/

      Usuń
    3. Dobrze, że się zgłosiłaś. Nic nie stracisz! ;P

      Usuń
  6. zgłaszam się, a co mi tam.
    nie przeraźcie się ...
    kami151
    http://grafika-kami151.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :D
    Mr.Prezes
    http://graphics-mrprezes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się, a co mi tam. :>
    Kawa007
    http://mademoiselle-graphics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. a to ja też się zgłaszam :)
    MissRihanna1902
    http://grafikamissrihanna1902.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. YAY! Mocno Ci kibicuję, powodzenia. ^^

      Usuń
    2. Marysiu, a ty się nie zgłosisz?
      Też powinnaś, jesteś świetna :D

      Usuń
  10. Zgłosiłabym się, ale niestety na moje grafiki nie da się patrzeć ;D

    Nati_Avril11

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować, co Ci szkodzi? :)

      Usuń
  11. zgłaszam się

    superNicol0001
    supernicol0001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się

    Liliana2511
    grafika-liliana2511.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. A zgłoszę się :)
    andersenBest
    anddzeliksgraphics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :)

    andrsenBest

    anddzeliksgraphics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)