:

24 grudnia 2013

Dogrywka

Na blogu Stardoll i my, wiele osób okazywało swoje niezadowolenie z wygranego nagłówka. Załoga bloga postanowiła urządzić dogrywkę między nagłówkiem Liliana2511, a Izabelach. Ankieta trwała dość krótko, sama nie zdążyłam zagłosować.

W ankiecie wygrała praca stworzona przez Liliana2511


" Liliana2511 zdobyła przewagę w ankiecie co oznacza, że dostaje 200sd+prowizja oraz miejsce na blogu. Izabelach nadal weźmie 500sd+prowizja, miejsce w galerii bloga, a także - ask pozostanie z jej pracą."
~Tak napisano na blogu stardoll i my.


Stardoll i my

Jak podoba wam się nagłówek Liliana2511? Teraz blog wygląda lepiej?
__________________________
 Przepraszam, że piszę i tym dopiero teraz, ale myślę, że zrozumiecie bo przy świętach jest dużo roboty ;)

3 komentarze:

  1. Wolałam prace izabelach i jest to dziwne, ze robi sie dogrywkę z powodu niezadowolenia paru osób

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie paru osób, tylko większości :)
      ---
      Jestem zadowolona z wyników drugiej ankiety, nagłówek Liliany jest wg mnie o stokroć lepszy.

      Usuń
  2. Ja nie głosowałem, ale głosowałbym na Olę.

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)