:

6 stycznia 2014

Casting- uzupełnienie

Dawno, dawno temu...
Ja niestety nie mogę prowadzić tego działu bo, nie znajdę po prostu na to czasu. Dział w którym opisywani są dawni graficy. Wszystko co było kiedyś, jaki się patrzyło na grafikę.

*Wymagania*
-bardzo dobra znajomość dawnych grafików
-proste i ciekawe przesłanie w pisowni
-czas na pisanie postów

Poradnik graficzny w programie Gimp
Redaktor za zadanie będzie miał wprowadzić obserwatora w świat grafiki, zaczynając od najprostszych rzeczy po coraz trudniejsze.

*Wymagania*
-bardzo dobra znajomość w grafice i gimpie (podaj swojego bloga)
-proste i ciekawe przesłanie w pisowni
-czas na pisanie poradników

Nowości
Jedna/ dwie osoby do pisania nowości graficznych (konkursy, wyniki, ankiety, etapy konkursów itp)

*Wymagania*
-znajomość blogera 
-obeznanie w konkursach
-Czas na dodawanie nowości


Fanpage

Potrzebne mi są dwie osoby które, mają czas dodawać nowości z bloga, oraz nowości graficzne na naszego fanpaga. Oczywiście kiedy będzie nas tam 4/5 (ja, Asia,Zizi009 , + dwie nowe osoby) będzie o wiele łatwiej:)

*Wymagania*
-bardzo dobra znajomość facebook'a
-posiadanie konta na facebook
-Czas na dodawanie nowości

Jeżeli chcesz się zgłosić to napisz w komentarzu bądź na nr. GG:38125201

12 komentarzy:

  1. Chciałabym pisać nowości na fanpage'u! Od razu mi się przed oczami zaświeciło XD Zgłosiłabym się do drugiego, ale nie jestem dobra w grafice :P Spełniam wymagania do trzeciego, mam mnóstwo czasu, szczególnie teraz, Facebook'a mam od 2 lat, ale niedawno zrobiłam nowe konto ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam czasu :c Jesli już, to tylko fanpage, ale nie wiem czy starczyłoby mi czasu.
    Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Chciałabym pisać na fanpage. Spełniam wszystkie warunki.
    Zizi009

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Chciałabym jeszcze pisac w nowościach. Spełniam wszystkie warunki. Zizi009

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym chciała pisać o poradniku, ale średnio sobie radzę :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chętnie podejmę się zadania z poradnikami :) Gimp nie sprawia mi trudności tak samo jak i blogger.
    Jestem Ewa mam niecałe 15 lat. Grafika moja nie jet tak dobra jak np. Migonetty ale co nieco umiem więc myślę że się nadaje ;*
    smile1155

    OdpowiedzUsuń
  7. A i niestety nie mam żadnej pracy ani bloga ale moja grafika jak się postaram (XD) jest na poziomie może troszkę niższym niż asi01.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, mogę zobaczyć jakiś z twoich tworów? :D

      Usuń
    2. W sumie nie mam nic gotowego :( może zmajstruję coś dla szybkości ale nic nie obiecuję :)

      Usuń
    3. Super, czekam :3

      Usuń
  8. Mogłabym jeszcze pisać o nowościach, skoro nadal kogoś potrzebujecie :D

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)