:

21 grudnia 2013

Ankieta

Wczoraj pojawiła się ankieta na blogu stardoll i my w której do wyboru mamy jeden z 8 najlepszych wybranych prac przez załogę bloga. Chodzi oczywiście o nagłówek zimowy, który będzie zdobił jednego z najpopularniejszych oraz najstarszych blogów o stardoll.

Do ankiety dostały się następujące prace:
 1. Nati_Avril11  


2. izabelach 


3. DesignerJust 


4. liliana2511 


5. MissRihanna1902 


6. K.A.T.I.E.

  
7. superNicol0001


 8 ...TENTURI...


Osobom które biorą udział w konkursie na grafika kwartału zaraz dodam punkty. 
Można oddać jeden głos w ankiecie.  DO POSTA

Ja już zagłosowałam, a wy? Jak wam się podobają nagłówki?

12 komentarzy:

  1. Oprócz jednego, te nagłówki obstawiałam XD
    Oddałam głos ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Oddałam głos, chociaż muszę przyznać, miałam spory problem z wyborem najlepszej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace mają coś w sobie, ale to jest blog o stardoll więc bardziej widziałabym go z jakąś stardoll'ową twarzą, a tak poza tym nie wiem co inni widzą w pracy Izabelach. Osobiście nie głosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nikt nie ma z tym problemu że na blogach o sd są nagłówki z rysowanymi twarzami, tylko Ty ... ciekawe dlaczego. Trochę żałosna zachęta do głosowania na Twoją pracę Olu ... z jednym się zgodzę z Tobą, Izabelach nie zrobiła najpiękniejszej pracy.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Nicole czy ja powiedziałam, że trzeba na mnie głosować czy coś? Jejku zaraz są święta i nie chcę się kłócić, ale ja tylko wyrażam swoją opinię. Sama wykonuję nagłówki z normalnymi twarzami, ale ty zawsze się mi do czegoś doczepisz.

      Usuń
    4. No bo Ty i inne dwie osoby zrobiłaś grafikę z twarzą stardollową, i tak to po prostu wygląda jakbyś zachęcała do głosowania na cb ... też nie mam zamiaru się kłócić napisałam tylko co myślę. A i od kiedy ja się czepiam ciebie ?

      Usuń
    5. Mi szczerze też niezbyt gra jak na blogach o Stardoll są niestardollowe nagłówki, choć myślę, że to nie powinno stanowić głównego argumentu za lub przeciw. Nie przyznaję się na kogo głosowałam, ale mam przeczucie, że wygra właśnie Nicole ;)

      Usuń
    6. Szczerze to ja się przyznam, że praca Nicole jest świetna, ale jakoś praca Migo złapała mnie za serce i oddałam na nią głos ;D

      Usuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)