:

3 listopada 2013

Inspiracje z całego tygodnia #3

Witam kochani, kończymy tydzień z pierwszymi inspiracjami listopada! Mam nadzieję , że 
spodobają wam się dzisiejsze grafiki. Mam pewien plan odnośnie artykułów z tej serii, ale o tym w następnym tygodniu. Zaczynamy! Kto w tym tygodniu wyróżnił się na tle innych?


Zacznijmy od grafiki Liliana2511. Technika, której użyła jest nowa i bardzo nadaje się do wykonywania włosów. Nie jestem przekonana co do skóry, lecz mimo wszystko praca ma 'pazur' i zasługuje na miejsce w dzisiejszych inspiracjach!

Fenomenalna praca kawa007! Tą grafiką Sara zdobyła moje serce. W mojej opinii, jest to jej najlepsze dzieło kiedykolwiek. Naprawdę, kłaniam się nisko.

Praca Asia01 wykonana dla magazynu CLUIN. Jestem pełna podziwu... Asia robi co raz to większe postępy. Kto by pomyślał, że niepozorna, niewyróżniająca się zbytnio dziewczyna zacznie tworzyć tak cudne grafiki? Najpierw wygrana w ankiecie na bazie, teraz wygrana w cluin. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów!


6 komentarzy:

  1. Uwielbiam :D :* Wszytskie pracę są super, moja najmniej mi się podoba, ale cóż :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Termin przedłużam do 30 listopada :)
    ada9000love

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prace, we wszystkich jest coś godnego uwagi. Inspirująco :D

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)