:

21 września 2013

Wyniki konkursu

Na blogu domimiaa-stardoll był organizowany konkurs na nagłówek jesienny.  Zostały już dodane wyniki chociaż miały pojawić się 10 września.Nagłówek jednak jeszcze nie widnieje na blogu. Konkurs wygrała następująca praca:


Autorem jej jest MissRihanna1902 która wygrała 400sd, oraz umieszczenie nagłówka na blogu. 

Została również wyróżniona jedna praca wykonana przez CrazyMiley8 . Dostała ona nagrodę w wysokości 50sd.

 za info dziękuję CrazyMiley8

Podoba wam się wygrana praca? Co myślicie o niej i o wyróżnieniu?

4 komentarze:

  1. Jak ja nie lubię teł ze stardoll x.x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mądra bo umie robić sama xd Nie no, ale fakt, że ja też nie przepadam.

      Usuń
    2. Ja ledwo robię grafiki, a więc do własnego tła mi daleko XD

      Usuń
  2. Nagłówek MissRihanny fajny. Kukardka jak na swoje zdolności zrobiła dobrze. :D

    PS: Wynika na Dreash.
    http://dreash.blogspot.com/2013/09/wyniki-konkursu-na-nagowek.html

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)