:

30 września 2013

Stardoll i my - na jesień

Nadeszły długo oczekiwane wyniki konkursu na nagłówek jesienny jednego z naszych gigantów jakim jest blog stardoll i my! Chyba nikt z nas nie miał wątpliwości w to kto wygra. 
Autorem najlepszej pracy jest oczywiście nasza Jagienka z Warszawy czyli Aga19988. A oto ona:

Wygrana to 500 sd .

Oto prace które dostały wyróżnienia (25 sd):

MissRihanna1902


liliana2511


 Karolina3897


Jak podoba wam się praca?Były lepsze?
Ja jestem bardzo zadowolona i dumna z niej! Gorąco trzymałam za nią kciuki. 

Ps. Widzisz Jagienka- wyrocznia zawsze ma rację :D

3 komentarze:

  1. Super, że Aga wygrała ! Zasłużyła ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Asią, w ogóle nie było wątpliwości :D O pracy Agi już się wypowiadałam na jej blogu.
    Za to martwi mnie pewne zjawisko, które od pewnego czasu wszyscy możemy zaobserwować - brakuje w konkursach większej ilości naprawdę dobrych prac. Niby mamy więcej grafików i wszyscy są coraz lepsi, ale na konkursy dochodzą 1, 2, czasem 3 prace na poziomie, dopracowane, z detalami, własnym tłem i ogólnie zwalające z nóg :/
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)