:

22 września 2013

Anonimowy kącik oburzeń: Liliana2511

Jak wiadomo nie prowadzę już ocen grafik. Jedynie rzadko można mnie będzie zobaczyć w felietonie Anonimowy kącik oburzeń. W sprawch prywatnych proszę o kontakt mailowy pod adresem: anonim.bpgs@gmail.com bądź na gadu gadu: 48698144. Mogę poradzić co do poprawek w grafikach, ocenić.

--------------------


Historia opowiedziana w tym artykule będzie obiektywną biografią kariery graficznej Liliany2511.

Wiem, że temat jest dość kontrowersyjny. Zwłaszcza po poście i kometarzach jakie pojawiły się na blogu "Lili" dzisiejszego dnia. Jednak postanowiłem wsadzić kij w samo centrum mrowiska i opisać wszystkie występki Liliany.

Miłe złego początki


Liliana2511 rozpoczęła swoją karierę graficzną pracami na zwykłym poziomie i nic nie wróżyło, że coś może pójść nie tą ścieżką. Jej pierwsze prace miały zapożyczone włosy innych grafików - niektóre nie podpisane - jednak nie ukrywajmy, iż wielu polskich grafików gdy zaczynało tworzyć nie zbyt martwiło się kopiowaniem od innych. Pierwszym poważnym występkiem Liliany było jednak skopiowanie sukienki z grafiki jednek z graficzek - mianowicie agi19988.
Przepraszam za kiepskie wycięcie tła. Nie jestem zbyt dobrym grafikiem.
A potem wystawienie go na licytację na blogu Check&Bid. Później sprawa ucichła, nagłówek zniknął z bloga Liliany. Jedynym śladem jest post na blogu agi19988.

Marcelq


 Kolejnym błędem, a raczej serią błędów było kopiowanie Marcela. Chodzi tu o skopiowanie twarzy w styczniu 2013 roku.

Zdjęcie pochodzi z postu "Problemik" z bloga aha-cool

Ale również i dwa nagłówki. Ten z wstępu do posta oraz ze Sky Ferreirą (po prawej).  Czy to może być tylko przypadkowa zbieżność zdjęć? Czy to jednak świadoma kopia?

Migonetta (K.A.T.I.E.)



W wypadku Liliany - niestety - znacznie gorzej wykonana praca. Czy może to być zwyczajnie ponowna zbieżność zdjęć?

Wieczko6


Jak powszechnie wiadomo stałym członem nazwy bloga graficznego Wieczko6 jest "Cafe". Do niedawna Liliana miała nazwę bloga "Liliana's Cafe". Nie brzmi podobnie? Kolejna zbieżność?
Inspiracja?

Inne



dowód dzięki uprzejmości 4everyou
Dzięki informacjom od 4everyou dowiedziałam się również o podobno skopiowanym artykule w magazynie.

 Regularnie kopiowana jest kaccunia. Twarz i stylizacje. 


Co mówi jej główny wróg?


Anonim:  Skąd wzięła się między Tobą a Lilianą taka nienawiść?
4everyou: Sądze, że nie podoba jej się to, że widzę co ona robi źle, a konkretnie oszukuje ludzi, kopiuje cudze pomysły, a potem oskarża innych. Nawet teraz z nią pisze na ten temat, a ona robi sobie z tej sprawy żarty
A: Co sądzisz o tym, że usunęła swojego bloga?
4everyou: Już przywróciła, ale to że usunęła świadczy o jej nieodpowiedzialn​ości, nie potrafi przyznać się do błędu ani ponieść konsekwencji. Sądze także że nie dodała posta z tego samego powodu, by nikt jej nie "hejtował"
A: Uważasz, że zasłużyła na miano największej polskiej kopiary?
4everyou: Tak, skopiowała mnie, Agę parokrotnie, Marychę, Kaccunię (wiele razy), Marcela (minimum 2 razy) i Bóg jeden wie ile razy jeszcze kogoś ;p Mi chodzi konkretnie o magazyn.

Co mówią graficy?


A: Co sądzicie o Lilianie2511?
Asia01: Uważam, że jest to osoba, która jest dobrym grafikiem, ale zabłądziła. Mam tu na myśli to, że nie potrafi być kreatywna i doskonalić swoje hobby tylko kopiuje i zagapia pomysły zamiast sama coś wymyślić i zaskoczyć kogoś. Ma bardzo ładne grafiki, ale przez te skandale ma złą opinię. Nie znam jej osobiście, więc nie mogę mówić jakimś jest człowiekiem, ale przez te afery jakie wokół siebie wywołała, to dla mnie jest po prostu kopiarą.
Anonimowy grafik 1: Dobrze graficzy, ale zero kreatywności
SuperNicole0001: Myślę że jest ona mało kreatywna i lubiąca iść na łatwiznę. Oczywiście łatwiej jest wykonać grafikę ze zdjęcia które zostało już narysowane, wtedy widać jak ktoś pocieniował prace, i na niej się wzorować.
Aga19988: Ma dobrą technikę ale nie ma pomysłu na siebie.

A: Czy uważacie ją za impulsywną?
Anonimowy Grafik 1: O tak, zdecydowanie.
SuperNicole0001: Zdecydowanie tak
Aga19988: Tak, jest za impulsywna. Powinna nie reagować tak nerwowo.
Asia01: Według mnie jest, ponieważ "wybucha gniewem" i nie potrafi znieść tego, że ktoś ją krytykuje i mówi, że jest kopiarą. Więc uważam, że tak.

A: Czy według Was zasługuje na miano największej polskiej kopiary?
Aga19988: Nie jestem pewna. Napewno najwytrwalszej kopiary ale co do tytułu największej miałabym małe wątpliwości.
Asia01: Hym, według mnie tak. Kopiowała i kopiuje do tej pory, nie mówię o samych grafikach, ale chodzi mi tu także o pomysły.
SuperNicole0001: Myślę że ona jest znana z tego, że używa tych zdjęć które zostały już wykorzystane. Więc te miano jak najbardziej się należy tej osobie.
Anonimowy grafik 1: Zdecydowanie

Co mówi sama Liliana2511?


A:Czemu usunęłaś bloga a potem go przywróciłaś?
Liliana2511: Ponieważ uznałam że po co przejmować się kimś skoro już tak daleko zaszłam
A: Co sądzisz o zarzutach o kopiowanie?
Liliana2511: Po części są prawdziwe bo tyle już tego było (pogodziłąm się z tym) ale trochę mi przykro że w ogóle sprawiałam komuś tyle przykrości .Wiem że się kłóciłam itd ale po prostu to mnie tak wkurzało że szok bo nie miałam na myśli kopii. wiem że było dużo aferna mój temat z kopiowaniem ale czy to powód aby mnie od czasu do czasu nękać.?
A: Nie mnie to osądzać. Chciałąm jeszcze Cię zapytać, czy uważasz, że post który o Tobie piszę będzie przesadzony? Jesteś zdenerwowana?
Liliana2511: czy jestem zdenerwowana? JESTEM WK***IONA


W komentarzach na swoim blogu zaraz przed opublikowaniem artykułu napisała:


Co wyznała Liliana 4everyou?


Liliana2511: Ok powiedzmy że skopiowałam Marcela i co lepiej ci?
4everyou: powiedzmy sobie jasno, skopiowałaś jego pomysł? 
Liliana2511: NIE!
4everyou: A wczesniej napisałaś, że tak, zaprzeczasz sama sobie...
Liliana2511: NIE MIAŁAM ZAMIARU NIKOGO KOPIOWAĆ! Dopóki Marycha nie pokazała mi tego bloga nie wiedziałąm nawet o istnienu tego nagłówka
4everyou: Ty chyba serio nie rozumiesz co zrobiłaś. Proszę. Na tym blogu byłaś i to minimum parokrotnie bo był tam post o tobie i skopiowanej przez ciebie twarzy, udzielaaś się tam. A nagłówek tam już wtedy był. 
Liliana2511: Nie wtedy był tam inny nagłówek o ile się nie mylę
4everyou: Nie, był ten 
Liliana2511: No to może już zapomniałam  o tym Boże nie pamiętam co robiłam w zeszłym tygodniu a co dopiero co było parę miesięcy temu.

Więc?

Czy większość grafik jest naprawdę skopiowana? Czy to niewinne igraszki? Co WY o tym sądzicie? Zapraszam do dyskusji w komentarzach.


Dziękuję za dużo informacji. Szczególnie 
4everyou i Marlesi111
Bez waszej pomocy ten post by nie powstał


136 komentarzy:

  1. Ciesze się, że mogłam pomóc :) Nie lubię takiego zachowania, a raczej nie toleruje ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo dziękuję za tą pomoc. Zawdzięczam Ci dużo ciekawych informacji. :)

      Usuń
  2. SUPER post idelanie opisuje lilianę :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha. Szczerze, to baardzo jej nie lubię :)) I post w 100% jest zgodny z Lilianą ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. I takie artykuły uwielbiam: mocny język, niezaprzeczalne dowody i ogromna nuta nienawiści.

    OdpowiedzUsuń
  5. Można byłoby dopisać coś jeszcze, ale dowodów już nie ma. Bardzo fajny artykuł. Bałam się na początku, że będzie zbyt ostry i wgl. Myślę, że liliana zrozumie co robiła źle i zmieni swoje postępowanie:)) Szkoda byłoby talentu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Zgadzam się. Naprawdę dobry artykuł. :D

      Usuń
    3. Starałem się jak najobiektywniej napisać bo obiecałam Lilianie, że nie będę zbyt ostry.

      Usuń
    4. Trochę się Anonimku pomyliłeś...

      Usuń
    5. Post nie jest napisany moim najmocniejszym językiem, byłam delikatna.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dalej robisz sobie żarty, jak u mnie na gg <3

      Usuń
    2. Ależ dlaczego?! Nie mogę sobie po prostu wyznać miłości moim "przyjaciołom"? Jak ja to uwielbiam zapach hejtów na mnie pod wieczór. Naprawdę jest mi przykro że tak o mnie sądzicie. Macie rację popełniłam błędy i się do tego przyznaję! Ohh czy możemy już to skończyć ? PROSZĘ normalnie BŁAGAM! Już wszyscy wiedzą o Liliane która kopiuje. Wystarczy proszę co mam jeszcze zrobić żebyście mi wybaczyli czy coś?!

      Usuń
    3. Za każdym razem tak mówisz, a potem robisz to samo, jak ci wybaczyć? Ile razy to zrobiliśmy? A ty to olałaś... za każdym razem błagasz nas o wybaczenie, a potem masz nas w dupie

      Usuń
    4. Żyj uczciwiej. Nie inspiruj się. Twórz to co gra w twoim sercu a nie w innych.

      Usuń
    5. Tylko nie zapadnij proszę w zespól cotarda

      Usuń
    6. Żebyś ty w coś zaraz nie popadła...

      Usuń
    7. Dlaczego? rób sobie dalej żarty ;) i potem błagaj o wybaczenie, poczekaj tak jak chciałaś zapiszę sobie w kalendarzu ten dzień ;p

      Usuń
    8. przestac kopiowac? Myślisz,że jednym przepraszam wszystko odwrócisz? To się mylisz.

      Usuń
    9. Paulina już wie jaki ja mam niecny umysł i już kiedyś jej podałam parę sposób na pomoc ;)

      Usuń
    10. Np. taki tam fajny z dachem i nożyczkami, ale to za długie by było ;p poza tym m rozwaliłabym tylko nożyczki a za fajne są

      Usuń
  7. Świetny artykuł! Podobało mi się, że zgromadzono tu tyle informacji i zdanie zabrała także Liliana. Troszkę się uśmiałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiecie co? Ja kopiowałam przecież też (może z lepszym efektem, ale to pomińmy), ale gdy mi to zarzucono (Ds, pamiętacie?) To potrafiłam do wszystkiego się przyznać, szczerze przeprosić i robić wszystko aby szkolić warsztat, a nie prowadzić bezsensowne wojny. I jestem z siebie dumna. Kropka.

    Ale Tobie Liliana to najwyraźniej nie przyszło do głowy (i już raczej nie przyjdzie), brak Ci klasy i tego czegoś co nazywają HONOREM. To mówię ci ja, kopiara nietuzinkowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznałam się i przeprosiłam. Więcej się to nie powtórzy.

      Usuń
    2. A ile razy już "przepraszałaś" i robiłaś to znowu?

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Haha :D Żeby nie było, to jeszcze nagłówek zmieniła. Nie ma co. Zero śladu po kopii. Usuń jeszcze komentarze pod postami. Nikt się nie kapnie, że skopiowałaś :>

      Usuń
    5. No i właśnie mam potwierdzenie dla swoich słów, mądra ja ^^

      Usuń
  9. Według mnie to kopie nie są przypadkowe. Świadomie robiła grafikę inspirując się cudzymi pracami.
    Chcę też powiedzieć , że 4everyou też brała te same zdjęcia co najbardziej znani graficy i jakoś nigdy nikt nie robił z tego takiego 'halo' bo to było tylko to samo zdjęcie....albo wzorowanie się.
    W każdym razie uważam że największym agresorem jest KAMILA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie t największymi agresorami są anionimki które zakrywają się bo nie chcią brać odpowiedzialności za swoje słowa, ja nigdy nie inspirowałam się cudzą pracą, raz wzięłam taką samą pozę co Aga i jakoś było halo, więc już nie mów, że nigdy nie było ;p poza tym to było tylko to samo zdjęcie, a ona kopiuje cudze pomysły na nagłówki to jest znaczna różnica... jakoś dużo ludzi robi grafiki z tych samych zdjęć, ale tylko liliana kopiuje pomysły i nie umie z tym skączyć jest uzależniona ;p

      Usuń
  10. Napiszę coś, co może niektórych zaskoczyć, trochę od innej strony.
    Wszyscy jeżdżą po Lilianie, a zapominają, że to faktycznie może boleć. Kurczę, poczujmy się raz odpowiedzialni za to, co piszemy! Mało było osób na Stardoll, które rezygnowały przez taką atmosferę? Mało było osób w internecie, które miały depresje? Mało było samobójstw? Od takich "pierdół" się zaczyna.
    Nie ma tu wielkiej sensacji. Kopiowanie było, jest i będzie, a przez niektóre komentarze przemawia zwyczajne chamstwo. Nie wierzę, że wszyscy jej to powiedzieliby w twarz w ten sam sposób.
    Nie bronię jej. Samej mi się zdarzało być ofiarą kopiowania. Mam tego zjawiska serdecznie dosyć. Z drugiej strony czy hipokryzją nie jest zachowanie 4EverYou? O niej przecież spokojnie mógł powstać podobny artykuł (absolutnie do tego nie namawiam, nie zamierzam się kłócić w necie).
    Apeluję o zaprzestanie kopiarstwa oraz zaprzestania szukania okazji by komuś dokopać - poczujcie się odpowiedzialni za to co piszecie!

    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja kogoś skopiowałam? -Nie, ja zrobiłam tylko postać z tego samego zdjęcia, ale NIGDY nie UKRADŁAM komuś pomysłu na grafikę, może ci się to nie podobać, ale tak jest. Liliana jest jednym słowem złodziejką, bo ja inaczej tego nazwać nie umiem, wiele osób robi zdjęcia z tej samej pozy. Liliana jest mało oryginalna kradnąc cudze pomysły, nawet mnie skopiowała, wybaczyłam jej a nawet o tym nie piałam, ale ona z tego zrobiła sobie beke, miałam siedzieć i się śmiać razem z nią? Jeśli chcecie ja nie zabraniam, można zrobić post o mnie, ale co tam będzie? nagłówek agi + mój z tego samego zdjęcia i na tym koniec? czyli można o wielu (prawie wszystkich) taki post zrobić ;)

      Usuń
    2. Poza tym powiedźmy sobie szczerze... ile razy ona skopiowąła czyjś pomysł, potem za to przeprisła i pisała, że to się już nie powtórzy, a potem zrobiła to znów i zaczęła ponownie ten sam schemat? Mamy być cicho bo na świecie są samobójcy? nie żartuj...

      Usuń
    3. Oj oj oj Kamila nie kłam :)

      http://i39.tinypic.com/xqknb6.png

      A to tylko jeden z niewielu. Mam podesłać więcej? ;)
      Wgl weź się tak nie unoś, bo lepsza nie jesteś. Już ja Cię znam z tego perfidnego kopiowania pomysłów "można zdjęcie, można zdjęcie?" ..."wyślij link do zdjęcia" -,-

      Usuń
    4. To nie kopiowanie pomysłów. Poza nie jest czyjimś pomysłem. Poza tym tamten nagłówek był dawno i wygląda zupełnie inaczej niż Igora. Jakoś wielu grafików robi pozy, które ktoś przed nimi zrobił. Boisz się napisać z własnego bloggera? Poza tym Igor i nikt inny nie był autorem takowych zdjęć, więc nie ma do nich praw auotrkich, więc nie jest w stanie zabronić komuś KOMULKOLWIEK zrobienia takowej pozy, to nie kradnięcie pomysły, ukradłabym mu pomysł gdybym dała na jakimś podobnym tle z innymi charatkerystycznymi cechami i podobnym cieniowaniem.

      Usuń

    5. Korzystanie z pozy której ktoś inny użył już jest kopiowaniem pomysłu. Bo jak patrzeć na milion podobnych nagłówków? Wtedy każdy z nich traci na wartości...poza tym to bez sensu, przecież jest w necie tysiące póz.

      Usuń
    6. Nie zupełnie, gdybym skopiowała pomysł zrobiłabym podobnie celowo, np. tak jak Igor dałabym kwiatowe tło itp. ja celowo nawet zmieniłam kolorystykę -.-

      Usuń
    7. Kamila powiedzialabym ze jednak kopiowalas. Patrzac na zdjecie co anonim przeslal, widac ze nie tylko zrobilas taka sama poze lecz prawie wszystko jest takie same, jedyne co sie rozni to tlo, kolor sukienki i wlosow, i cieniowanie. Gdybys nie kopiowala to bys zrobila taka sama poze, ale lalka by nie trzymala w buzi papierosa, w rekach psa i nie musiala wygladac identycznie. Wiec Kanmila nie udawaj ze jestes taka niewinna, gdyz jestes. Co co zrobilas przypomina Naglowek co Liliana skopiowala od agi i od k.a.t.i.e.

      Usuń
    8. Nic nie mówiłam na temat nagłówka K.A.T.I.E. Co do nagłówka Agi, to Liliana wycięła jej sukienkę i zrobiła kopiuj-wklej. Wypowiadałam się przecież o kopiach pomysłów, takich jak artykuł, makijaże czy te układy nagłówków. Co do pozy to nie kopia, po prostu ta sama poza. U mnie cienie są inne poza tym inne, więc nie wymyślaj. Nie mogłam nie robić psa i papierosa, bo poza wyglądała by co najmniej dziwnie. Wyobrażasz sobie zdjęcie osoby trzymającej coś, a jednak nic nie trzymającej? Poza tym... proszę.... "jedyne co sie rozni to tlo, kolor sukienki i wlosow, i cieniowanie."...

      Usuń
    9. Poza tym co "kopiowałam"? Skoro nie kolorystkę, nie cienie, nie ich układ, więc co? to że jest tam pies i papieros które i tak są inne niż ten Igora, znacznie inna technika... gdyby nie było tam psa ani papierosa wyglądało by to śmiesznie, wyciąga ręce by coś trzymać, ale tam nic nie ma, twarz wydarta z ustami jakby miała papierosa, ale go nie ma ;p nie bądź śmieszna/ny, uznając, że ktoś robiąć z tej samej pozy "kopiuje" (?) to można by uznać, że praktycznie wszyscy coś skopiowali, nieliczni robią z własnych rysunków...

      Usuń
    10. "Sami kopiarze na tym stardollu"
      http://2.bp.blogspot.com/-Soy8duie-2k/UchLwHlNQWI/AAAAAAAAA64/IRjWoq-PggA/s1600/diablo.png

      http://4.bp.blogspot.com/-0-DfQSNuapg/UV8nFbIVSBI/AAAAAAAABX8/LEgXB8syl10/s400/Napisy+Zielona.png

      http://4.bp.blogspot.com/-8w5dZw-0j9c/UU28hRNk-xI/AAAAAAAABNw/JY_ugBW-aUw/s1600/buty.png

      http://2.bp.blogspot.com/-ZgjzZSb0lCE/T3iJkIKGenI/AAAAAAAAAMQ/9LPeZLNIg4o/s400/modelkawika11.bmp

      http://2.bp.blogspot.com/-9vaEyXAY4wU/T3HqcZw1EAI/AAAAAAAAAlE/5BDuYlDHdGQ/s320/Rihannna.png

      http://3.bp.blogspot.com/-bF33dIbT8JI/ThTrHu2y7RI/AAAAAAAAAWo/rsFG4umLai4/s1600/deszczu+odejd%25C5%25BA+preczzz.png

      http://2.bp.blogspot.com/--13SDPyJ1Ec/T7e17g0iYzI/AAAAAAAAA-c/YT85G0UL2ho/s1600/lala2.png

      http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS6SfSIPghFPDIA3fg6RCRwd3FHAmQHtDltLzI8hPpWE2GwUi5u

      http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRo7zMOsyZq036DCX52aF4Edrm9CRJ6e7TsS3Thz1Yva_79BM8KaA

      "TAK TYLKO MÓWIĘ"

      Usuń
    11. No i ty nalezysz do tej grupy ludzi ktorzy kopiuja Kamilo.

      Usuń
    12. ..................... to nie kopiowanie, podaje przykłady osób które wykonały grafikę z pozy którą robił już ktoś wcześniej, ale to nie kopiowanie, wyczaj ten sarkazm z komentarzu... błagam, to się robi żałosne, jak chcesz pisać to na gg, bo tu nie będę odpowiadać, a już w szczególności anonimowi ;p

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. ale spójrzcie na to z innej strony. Piszecie o niej takie złe słowa, a jak dziewczyna się wykończy i się potnie? Kogo wina? Jak najbardziej Kamili. Nie chcę najeżdżać ani nic tylko wam mówię. Bo sorry Lili na serio może sobie przez kilka osób się zabić. A wtedy będzie więcej problemów. Za resztę dzięki Lid;) skróciła mi wszystko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Złe słowa? Może po prostu prawdę? Sama sobie na to zasłużyła, najpierw przeprasza, potem robi to samo. Nie mówiąc, że kłamała na początku i se z tego żarty robiła.

      Usuń
  13. A może Kamila tak na nią "napada" bo jest zazdrosna? Nie powiem ale Liliana lepiej robi grafiki. A skopiowanie myślę, że można jej wybaczyć znacie ją? NIE! Co to jest!! Kłótnia przez neta ja nie wyrabiam was.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.Kto na kogo napada? Pisałam jej na blogu, ok, ale jakoś to nie ja pisałam "wypier...", "kur...". Poza tym nie spodobało mi się, że skopiowała czyjś pomysł. To, że pomogłam w tym poście i pisałam na blogu u lili nie znaczy, że "napadam".
      2. Sama liliana robiła sobie beke u mnie na gg z tego (gdzie sama pierwsza rozpoczęła tą rozmowę). Miałam się razem z nią śmiać?
      3. Tak, lili robi lepsze grafiki, ale to, że nie boję się powiedzieć co o niej myślę nie znaczy, że jej zazdroszczę...
      W końcu nie kryję się za anonimami ;)

      Usuń
  14. Sory, ale nie myślicie, że gdyby nikt nie zwrócił jej uwagi i myślał, że jest wszystko ok to by tego nie robiła? Gdyby K.A.T.I.E. nikt nie powiedział, nie zwrócił uwagi to nie myślałaby nawet, że to jest złe ( tyle, że ona została jeszcze gorzej potraktowana na dirty...).

    OdpowiedzUsuń
  15. A wiecie co ja myślę? 4EverYou jest anonimem.
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja? Chodzi ci o autora posta "ANONIM" czy o animinowego dodawacza komentarzy? Odpowiem ci od razu -Nie, nie jestem żadnym z nich, a nad tym pierwszym sama się zastanawiam i nie mogłabym być ANONIMEM bo byłam na czarnej liście oraz przeprowadzałam z nim wywiad ;p

      Usuń
    2. Czarna lista została dawno wyczyszczona i informowałam o tym. Poza tym to nie jest 4EverYou , nie jesteś ty, nie jestem ja, K.A.T.I.E, Jagienka... ;P

      Usuń
    3. Tak wiem, ale daje to jako przykład, bo anonim powstał kiedy ja jeszcze tam byłam (tak mi się wydaje) więc nie mogłabym nim być

      Usuń
    4. wciąż zastanawiam się, kto jest Anonimem, dzięki za info Maryszo teraz już wiem kogo skreślić z listy "podejrzanych" xD

      tak więc pozbierałam wszystkie szczegóły i..: albo tenturi, albo emowa ;) ale jestem prawie pewna, że tenturi ;D

      Usuń
    5. Według mnie też tenturi, bo pisze -em. Taki kozak z niego to nieh się ujawni.

      Usuń
    6. Pamiętam pierwszą blogową imprezę, gdzie Marycha mówiła, że to ktoś z obecnych, a emowego wtedy nie było. Jestem prawie pewna, że to tenturi ;p

      Usuń
  16. Jak dla mnie jedynym agresorem tutaj jest Kamila, bo sama dolewa oliwy do ognia, a potem dziwi się, że nikt jej nie lubi etc. Kopiowanie, kopiowaniem, ale strona z lalkami nie może być prekursorem do popełnienia samobójstwa. Takie jest moje zdanie, a ty Kamilo ogarnij się, bo SAMA robiłaś już kilka afer o byle gówno.
    Pozdrawiam/Dominik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +tylko winni się tłumaczą.

      Usuń
    2. A niewinni się biją po głowie ^^, nie no serio? błagam... to się robi powili śmieszne, kto popełnił samobójstwo? wystarczy, że ktoś poruszy ten temat to zaraz pojawiają o tym komentarze, kopiowanie pomysłów nie powinno być tolerowane,takie jest moje zdanie i nie zmienie go

      Usuń
    3. Nie sugeruję, że koniecznie musi popełnić samobójstwo, ale takie coś może do tego doprowadzić. :*

      Usuń
    4. Boże, dziewczyno, opanuj się! Na wszystko masz zawsze odpowiedź.A na dodatek twoje odpowiedzi mają po 10 linijek jak nie więcej..zachwujesz się jak dzieciak i ewidentnie widać że chcesz się zemścić na Lilianie...

      Usuń
    5. Tak czy siak to nie byłaby nawet moja wina, byłoby "potwierdzeniem", że nie potrafi brać odpowiedzialności za swoje czyny, z samego postu wynika że skopiowała kilka razy pomysły + wiele razy twarz kaccuni (ona aż jej w kg samowała by zaprzestała) + całą sukienkę z cudzej pracy...

      Usuń
    6. Amonimowy@ za co miałabym się mścić? Jakoś nie mam powodu, przeczytaj cały post, a potem się wypowiadaj + ujawnij się ;) chyba, że to problem i wstydzisz się swoich własnych słów ;)

      Usuń
    7. Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla ;)

      Usuń
    8. Tym udowadniasz swoją "głupotę"

      Usuń
    9. Szczam na to :*
      Nie zgrywaj wielce mądrej bo najeżdzasz na wszystkich a sama jesteś znana z wielu skandalów i kopiarstwa. A wymądrzasz się że hoho!!

      Usuń
    10. Jakich skandali i kopiarstwa? nigdy nikogo nie skopiowałam... NIDY ;) i sam/a na mnie najeżdżasz i na dodatek kryjesz się ;) o czym to świadczy?

      Usuń
    11. Mam gdzieś o czym to świadczy :*

      A o tobie zdania nie zmienię.
      Anonim żegna, dumny z tego że jest anonimem :*

      Usuń
    12. jestem z dominikiem i anonimkeim ;) to wielka prawda

      Usuń
  17. Nom, faktycznie, bez dwóch zdań, 4EveryYou narzekasz na Lilianę, podczas gdy nieraz również rysowałaś z tych samych póz (no... nie kopiowałaś całych grafik, ale...) Pamiętam, że nawet u mnie na blogu ktoś zwrócił ci na to uwagę, a ty się obraziłaś. Mówisz, że Lil ciągle robi to samo nawet jak cię przeprosi, ale skoro Cię przeprasza ciągle to chyba się przyjaźnicie/dobrze znacie. Nie możesz być po prostu tą lepszą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja tu cały czas nie mówię o nagłówkach tylko o pomysłach ... np. magazyn, makijaże, układy postaci i inne elemenety? sytuacje z bloga pamiętam, skomentowałam, że koszula lepiej by wyglądała w białej kolorystyce, a nawet taka była na zdjęciu, to kilka komentarzy typu "kiedy ty też zrobisz te pozę ;**** " nie obraziłam się tylko napisałam, że to nie miłe, bo nie kopiuje tak jak oni sugerowali...

      Usuń
    2. Przecież, jeśli wam zależy, mogę nie komentować tego posta, to nie zadawajcie mi pytań itp. ... bo ciągle widze jakieś wypowiedzi skierowane do mnie, a jak bym na nie nie odpowiedziała pojawiały by się komenatrze, że się boję albo to olewam ...

      Usuń
    3. Wyjaśnijmy jedno:
      a) KOPIOWANIE POMYSŁÓW - bazowanie na tym samym zdjęciu, po prostu są ich na świecie takie masy, że kiedy ktoś ciągle 'prosi o pozę' i koniecznie musi wykonać taką samą, to jego kreatywność i pomysłowość nie istnieją

      b) KOPIOWANIE (na chama) - nie podpisywanie włosów, grafik, źródeł, nielegalne wykorzystywanie c u d z e j pracy.

      Ja tak to widzę i tymi kategoriami patrzę.

      Usuń
    4. a) tyczyło by się robienia tego samego co zrobiła inna osoba, np. tak jak Liliana celowo cała połowę postaci z takiej a nie innej strony. Prosiłam o pozy (bo od jakiegoś czasu (a nawet dawna) tego nie robię) po to by sprawdzić czy jestem równie dobra jak ktoś kto to zrobił to przede mną, taki jakby "test". A mi kontretnie chodzi o pomysły takie jak makijaże które Lil na chama kopiowała wiele razy od kaccuni, czy rzeczy do magazynu po czym mnie wyśmiała...

      b) Lil skopiowała całą sukienkę (kopiuj- wklej z pracy Agi) i dodatkowo nie podpisywała włosów ...

      Usuń
    5. Poza tym nie musiałabym koniecznie robić takiej pozy jak inny, jeśli ktoś odmówiłby podania linku to nic by się nie stało, wiele osób tak robi, a ja w tym nic złego nie widzę (zobacz a z up)

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Kiedy wrócisz do graficzenia? Byłaś jedną z najlepszych ;c

      Usuń
  19. Boże. Kamila, rozumiem, że możesz mieć jakiś uraz czy coś do Liliany.. Ale sorry. Strasznie po niej jedziesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz? Nie jadę po niej, tylko mówię prawdę, jak jest i było i raczej będzie, bo to jej stały schemat... skopiować, przeprosić, foch, powrót i znów skopiować ...

      Usuń
    2. Dobra. Rozumiem, że masz do niej pretensje. No ale kurde ile ostatnio było o tym, że dziewczyna popełniła samobójstwo przez aska? Przez hejty itd. Liliana może sobie to wziąć na poważnie, zresztą gdyby tak zrobiła, to nie dziwiłabym jej się. Wszystko ma swój umiar. Jeżeli ma na tyle honoru, żeby przyznać się do błędu tylko tak szczerze, to według mnie powinna usunąć bloga. I prowadzić go dla siebie, co najwyżej robić prace kreatywne, niekopiowane od innych grafików. Nie pamiętasz już swojej akcji z grafiką z tej samej pozy co Aga? Nie było Ci wtedy przykro? Sama sobie na to odpowiedz, ale każdy domyśla się chyba jak się czułaś. Więc jeśli Ty też masz na tyle honoru, to nie besztaj jej tak, bo 3/4 komentarzy jest Twoich. Postaw się na jej sytuacji, aczkolwiek nie bronię jej, bo również uważam, że to co zrobiła, jest złe.

      Usuń
    3. Tyle że ja nie skopiowałam Agi, a Liliana SKOPIOWAŁA POMYSŁ MARCELA I WIELU INNYCH ;) te "3/4" (wyliczałaś?) są odpowiedziami na pytania do mnie albo innymi wypowiedziami o mnie ;p

      Usuń
    4. Bo na Twoje komentarze nie da się nie odpowiadać :)

      Usuń
    5. Racja! Ktoś zrobi nowy nagłówek, dumny ze swojego dzieła publikuje go na blogu...a na drugi dzień pojawia się praca z identycznej pozy u nikogo innego jak 4everyou...no proszę, ja bym się też wkurzyła..

      Usuń
    6. To nie pytaj? Bo zadajecie mi ciągle pytania na które odpowiadam i tyle.

      Usuń
    7. Aha, szkoda, że ja od dawna nie robię "starych póz". Nie masz co wymyślać? Jakoś innych grafików się o to nie czepiasz.

      Usuń
    8. Boże.. Ty ją cały czas besztasz, jaka to ona nie jest. To może pomyśl sobie o tym, jakie Ty masz wady? Dla Ciebie kilka wulgarnych słów, to tylko piksele. A jej to sprawia przykrość. Amen.

      Usuń
    9. Nie użyłam żadnego wulgaryzmu. Dziewczynę z aska wyzywali bezpodstawnie i to jej znajomi.

      Usuń
    10. No widzisz. Nie chodzi mi o wulgaryzmy z dosłownym sensie. Wyrażasz się o niej wulgarnie. Powiem tak: Ogarnij dupę i tyle. Daj jej święty spokój. Dziękuję za uwagę.

      Usuń
    11. Wyrażam się o niej wulgarnie opisując to co robiła?

      Usuń
    12. Jeżeli ktoś chce porozmawiać to niech piszę na gg, bo jest otwarte prawie zawsze.

      Usuń
    13. I love my life nie znasz określenia "wulgaryzm".

      Usuń
  20. Powraca po raz kolejny temat robienia ze zdjęć. Roszczenie praw autorskich do obrysowywania ciał jakiś modelek jest komiczne. Moja recepta to wymyślanie samemu póz, tak jak na Stardoll, zamiast twierdzenia, że robiąc na zdjęciu ktoś robi grafiki stardollowe. I problem z kopiowaniem z głowy.
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj jeśli rysuje postacie to wychodzą one dość nieproporcjonalnie, a cieniowanie nie bardzo by wyszło, a trzymam się tych ze zdjęć jak robie grafikę ;p

      Usuń
    2. Lid - Ostatnio bardzo często osoby zamawiające grafiki od razu wysyłają zdjęcie, które by chcieli by było przerobione na grafikę. Po za tym nie wiem jaki Ty masz z tym problem ? Przecież do niedawna sama używałaś zdjęć do grafik.

      Usuń
    3. w 100% zgadzam się z Nicole, bodajże dwa nagłówki z główki wymyślone i już musisz pokazywać jaka to nie jesteś lepsza, bo sama rysujesz i dyskredytować osoby, które robią ze zdjęć.. tym bardziej, że jeszcze całkiem niedawno używałaś też póz ze zdjęć.. trochę zakrawa ironią..

      Usuń
    4. Niestety Lid, ale zgadzam się z dziewczynami w pełni. Heh, to trochę śmieszne, jeśli mówi to osoba, która sama ze zdjęć korzysta.

      Usuń
    5. Może ujęłam to w nieodpowiednich słowach, trochę przesadziłam, sorry. Chodziło mi o to, że im więcej jest własnych elementów, tym ciężej mówić o podobieństwach przez to samo zdjęcie. Wtedy jest więcej tworzenia, a mniej odtwarzania.
      Z rysowania na zdjęciach zrezygnowałam w 2011 (2 razy dostałam zdjęcie), wówczas i tak korzystałam jedynie z pozy, ubrania i włosy wymyślałam sama.
      Nie mam z tym problemu i nikogo nie dyskredytuję. Jak może być ktoś lepszy lub gorszy w sztuce? ;)
      Kiedyś dostałam radę by w miarę możliwości odkładać zdjęcia. Zdjęcia mogą być pomocne, ale mało się z nich uczy. Dodam, że nie zostało mi to powiedziane w nie najmilszy sposób, a osoba, która to powiedziała ma spory respekt. Czułam się jakbym kompletnie nic nie umiała, ale dziś wiem, że to była jedna z najlepszych rad, jakie dostałam.
      Tyle. Proszę, by nikt tego nie odbierał jako jakieś zarzuty czy coś w tym stylu. Rada i przemyślenia. Niczego nikomu nie narzucam. Po prostu widzę, że sporo osób ma artystyczno-graficzny potencjał i warto go wykorzystywać w 110% :)

      Usuń
    6. Abstrahując od grafiki Stardollowej, czasem ćwiczę ze zdjęć np. włosy, ale ja ich nie odtwarzam w 100%. Myślę o kolorach, formie, konstrukcji itp. Jedynie się uczę.

      Usuń
    7. Ok. Przeczytałam i faktycznie teraz twój poprzedni komentarz ma nieco inną wymowę. Sorry, może też trochę niepotrzebnie się uniosłam..

      Usuń
  21. Boże. Tak czytam te komentarze i widzę, że teraz zamiast Liliany głównym tematem jest Kamila. I wiecie co bardzo dobrze bo potrafi po kimś jechać i jest za mądra w gębie. Moim zdaniem teraz zamiast patrzeć na krzywdę Lili patrzy jak ją samą hejtują. Nie popieram tego co zrobiła Liliana, ale przyznała się i przeprosiła. Nie sądzę aby to się powtórzyło bo po co miałaby robić coś takiego po raz kolejny i mieć te same syfy co teraz. Ja osobiście bardzo lubię Lilianę, jest miła itd. ale to nie znaczy, że sądzę że jest bez winy. A jak myślisz Kamila jak ty byś się zachowała jakby każdy oskarżał cię w kółko o to samo? Nie przeklnęłabyś? Nie dziwię się jej że napisała że jest Wkurw***, a co do waszej rozmowy na gg ona to pisała do Ciebie nie dla całej społeczności polskiego stardolla, który tutaj zagląda... Moim zdaniem jesteś bezczelna, bo sama nie jesteś lepsza.. ANONIM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle że już wczesniej o niej pisano ;** i każdy "sądze że ona już zrozumiała, zostawmy ją" a potem znów to samo, kopiuje, obraża innych i potem się przyznaje błaga o wybaczenie, a potem znów to samo... STAŁY SCHEMAT, nie "jechałam" po Oli, pisałam to co o niej myślę, tak jak ty teraz o mnie, ale że nie boję się i biorę odpowiedzialność za swoje słowa i nie chowam się za anonimowością jak tchórz ;) ja bezczelna? dlaczego? bezczelna bym była gdyby ona to zrobiła pierwszy raz i się przznała, przeprosiła i faktycznie by tego nie robiła, a jakbym ją obrażała, ale tego nie robię, bo ona kopiuje kogo popadnie i robi to samo "w kółko" ;)

      Usuń
    2. Jak coś to nie ja jestem autorem komentarza powyżej. Piszę jedynie z tego konta.

      Usuń
  22. Kończę pisanie w tym temacie, ale oczywiście, jeśli ktoś chciałby coś jeszcze napisać do mnie to tylko i wyłącznie na gg, bo tu już odpisywać nie będę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I co Kamila? Teraz tak smutno? Już tu nie piszesz. Ciekawe. Wszystko zeszło na CIEBIE!! To teraz pomyśl jak się poczuła Lili i sobie weź to pod uwagę co robisz. Najpierw pomyśl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mim zdaniem liliana zle zrobiła ale gdy jedną wpływowa osoba pisze o samobójstwie to wszyscy tylko o tym. Jakoś wcześniej bardzo dużo ludzi pisało o lilianie. Tak samo kiedy ona po niej tak jeździła?
      Pisząc. Że nie chodzi jej o ten nagrobek z pozy kasie tylko o te pomysły.? Jakoś są ludzie którzy mają blogi o problemach i tam pisza o ludziach i jakos nikt t nie pisze o samobójstwach. Jeszcze raz pytam jak ona może po kimś jeździć sor ona ofpowiada na wasze komy. Piszecie że ona miała nagllowek z innej pozy to chyba powinna odpowiedzieć że nie o to chodzi nie o pozy tylko o pomysły.

      Usuń
    2. Jeśli 4everyt jeździ po lilianie pisac tylko że chodzi o pomysły to jak opisać flore? Kamila pisze że kończy się wypowiadać a ta to ciągnie i nie może odpuścić.

      Usuń
    3. a ty anonimku pokaż się to wtedy pogadamy

      Usuń
    4. Jeśli 4everyt jeździ po lilianie pisac tylko że chodzi o pomysły to jak opisać flore? Kamila pisze że kończy się wypowiadać a ta to ciągnie i nie może odpuścić.

      Usuń
  24. niezły bigos, wielu nowych rzeczy się dowiedziałam.. nie zamierzam stawać po niczyjej stronie, powiem krótko: trafiła kosa na kamień ;_;

    OdpowiedzUsuń
  25. ogółem trochę słabe dowody jest tego o wiele więcej i nie tylko z jej strony, ale ważne, że cokolwiek pokazałaś

    OdpowiedzUsuń
  26. Kamila sama nie jest święta, bo dużo póz kopiuje od popularniejszych grafików.
    Powinien być też post o niej: " największa agresywna kopiara na równi z Lilianą"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kopiowanie? jak mogę "kopiować" pozę? czy ty czytasz to co piszesz? chyba nie... ja tylko używałam tego samego zdjęcia...

      "Sami kopiarze na tym stardollu"
      http://2.bp.blogspot.com/-Soy8duie-2k/UchLwHlNQWI/AAAAAAAAA64/IRjWoq-PggA/s1600/diablo.png

      http://4.bp.blogspot.com/-0-DfQSNuapg/UV8nFbIVSBI/AAAAAAAABX8/LEgXB8syl10/s400/Napisy+Zielona.png

      http://4.bp.blogspot.com/-8w5dZw-0j9c/UU28hRNk-xI/AAAAAAAABNw/JY_ugBW-aUw/s1600/buty.png

      http://2.bp.blogspot.com/-ZgjzZSb0lCE/T3iJkIKGenI/AAAAAAAAAMQ/9LPeZLNIg4o/s400/modelkawika11.bmp

      http://2.bp.blogspot.com/-9vaEyXAY4wU/T3HqcZw1EAI/AAAAAAAAAlE/5BDuYlDHdGQ/s320/Rihannna.png

      http://3.bp.blogspot.com/-bF33dIbT8JI/ThTrHu2y7RI/AAAAAAAAAWo/rsFG4umLai4/s1600/deszczu+odejd%25C5%25BA+preczzz.png

      http://2.bp.blogspot.com/--13SDPyJ1Ec/T7e17g0iYzI/AAAAAAAAA-c/YT85G0UL2ho/s1600/lala2.png

      http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS6SfSIPghFPDIA3fg6RCRwd3FHAmQHtDltLzI8hPpWE2GwUi5u

      http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRo7zMOsyZq036DCX52aF4Edrm9CRJ6e7TsS3Thz1Yva_79BM8KaA

      "TAK TYLKO MÓWIĘ"

      Jak masz problem, to już piszę to 3 raz, pisz na gg ;) pozdrawiam

      Usuń
    2. Sorry, napisałam z bloggera brata ;p

      Usuń
    3. Napisałam to z bloggera brata przez przypadek.

      Usuń
    4. Spoko. Nie chcę Cię oczerniać, mieszać z błotem- ja tylko fakty przedstawiam. Przejęzyczenie tu nastąpiło, zamiast pozę to zdjęcie. Nie oszukujmy, że Twój obecny nagłówek na blogu jest podobny do nagłówka Agi na konkursie na SiM. Dobra, zostawiam sprawę- nie jestem graficzką więc nie wnikam.

      Usuń
    5. To znajdź post w, którym on był i czytaj. Już pisałam, że jak coś to na gg.

      Usuń
  27. Pierdolenie, pierdoleniem, ale Kamilko obiecywałaś, że już się w ogóle nie odezwiesz w tym poście, a jakoś tego nie widać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przestańcie pisać komentarze skierowane do mnie (sam jesteś przykładem). Pisałam, że jak coś to jest gg, ale wy się do tego nie stosujecie, czy to moja wina?

      Usuń
    2. Ok, wystarczy. Myślę, że każdy już powiedział to co chciał. Dalsze kłótnie nie mają najmniejszego sensu ;))

      Usuń
  28. Przeczytałam wszystkie komentarze tu i ten post i to chyba liliana jest tym anonimem bo dziwnie się zachowuje. Tak jakby za wszelką cenę chciała zwracać uwagę na 4everyou i mówi o krzywdzie liliany.

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)