:

21 sierpnia 2013

Śledzimy losy jedynego polskiego uczestnika Stardoll's Next Top Graphic Designer!

Jeśli dobrze zrozumiałam, bo z angielskim u mnie średnio przeciętnie, jury zdecydowało, że w tym etapie nie odpadnie żaden z uczestników. Patryk tym razem ulokował się na piątym miejscu. Oto jego praca:


Dla przypomnienia, każdy z uczestników miał wykonać grafikę, która odzwierciedla daną kulturę. Na Patryka trafiła kultura indyjska. Z całą pewnością Marycha po powrocie będzie dumna ze swojego smoka :3

Link do posta: KLIK

Oto pozostałe prace:

    





Co sądzicie o pracy Patryka? Czy słusznie ulokowano go na piątym miejscu? Co sądzicie o pracach, które nadesłali inni uczestnicy?

8 komentarzy:

  1. jak dla mnie pod względem dokładności wykonania Patryk powinien być na 3 miejscu, obecne 3 i 4 miejsce w ogóle mnie nie przekonały pod względem wykonania, może gdyby dodał jakieś ładne tło, to zająłby lepsze miejsce ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogółem grafikę tworzyłem w niecałe 3 dni, gdyż wyjeżdżałem. Nie zdążyłem zrobić tła, spytałem się prowadzącej konkurs czy za to nie zostanę gorzej potraktowany. Odpisała, że nie, gdyż liczy się tylko doll, a nie tło. Jak można wyczytać każdy z jury przyczepił się do tła. Amen :D

      Usuń
    2. Trolling- poziom hard :(

      Usuń
  2. fajnie, że moja twarz znów została wykorzystana, tym razem w drugiej pracy, albo mi się wydaje, albo w pierwszej też jest moja, ale na sto pro nie wiem :l

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie Patryk powinien być na 1 miejscu :ccc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza tym, 3 miejsce wygląda jak by sobie dziewczyna na głowę mopa założyła ;/

      Usuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)